Galaxy A6 و Galaxy Tab A 10.5  از هفته دیگر آماده برای فروش در آمریکا - تکفارس 
Galaxy A6 و Galaxy Tab A 10.5  از هفته دیگر آماده برای فروش در آمریکا - تکفارس 
Galaxy A6 و Galaxy Tab A 10.5  از هفته دیگر آماده برای فروش در آمریکا - تکفارس 

Galaxy A6 و Galaxy Tab A 10.5 از هفته دیگر آماده برای فروش در آمریکا

وحید درگایی
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - 18:00
Galaxy A6 و Galaxy Tab A 10.5  از هفته دیگر آماده برای فروش در آمریکا - تکفارس 

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که آماده فروش دو دستگاه جدید در آمریکا است که یکی از آن ها تبلت و دیگری گوشی هوشمند است. ادامه خبر را در تکفارس از دست ندهید.

این دو دستگاه که یکی Galaxy A6 2018 و دیگری Galaxy Tab A 10.5 است به نسبت قیمت های به صرفه ای دارند و روی هردو دستگاه اندروید ارئو یا ۸٫۰ قرار گرفته، از هفته دیگر در آمریکا آماده فروش هستند.

این دو دستگاه که هردو در بازار های مناطق دیگر در دسترس هستند، از مشخصات خوبی بهره مند هستند. Galaxy A6 که یک گوشی میان رده محسوب می شود یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت HD برای خود درنظر گرفته است که پنل آن نیز Super AMOLED است. این دستگاه از پردازنده هشت هسته ای اکسینوس ۷۸۸۴ استفاده کرده و برای حافظه اجرایی نیز ۳ گیگابایت را به خود اختصاص داده است. دوربین این دستگاه، چه در پشت و چه در جلو ۱۶ مگاپیکسلی است و با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و حسگر اثر انگشت، تمام مشخصات یک دستگاه میان رده را به دوش می کشد.

به گفته خود سامسونگ، Galaxy A6 از ۱۴ سپتامبر، بر روی وبسایت سامسونگ در آمریکا قابل خریداری خواهد بود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز ۳۵۹٫۹۹ دلار خواهد بود. احتمالا کمی بعد از این، Galaxy A6 راه خود را به شرکت های مخابراتی مانند AT&T ، Sprint و … پیدا خواهد کرد. دستگاه دوم یا Galaxy Tab A 10.5 نیز قرار است در روز ۱۴ سپتامبر بر روی سایت قرار گیرد و علاوه بر خود سامسونگ، آمازون و والمارت نیز این دستگاه را برای فروش بر روی وبسایت خود قرار خواهند داد که احتمالا نسخه وای فای این دستگاه قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلاری خواهد داشت و در ادامه ، نسخه LTE دستگاه توسط شرکت های مخابراتی ارائه، و قیمت آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

این دستگاه که پیشتر در کنار دستگاه قوی تر و گران تر سامسونگ یعنی Galaxy Tab S4، در اوایل آگوست معرفی شده بود، با یک صفحه ۱۰٫۵ اینچی با پنل TFT و تراکم پیکسلی ۱۲۰۰*۱۹۲۰ به بازار راه پیدا کرد و شعار آن حین معرفی، تبلتی برای تمام خانواده بود. این دستگاه از یک پردازنده SD 450 استفاده کرده که در کنار آن نیز ۳ گیگابایت حافظه اجرایی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است و ظرفیت باتری این دستگاه نیز ۷۳۰۰ میلی آمپر اعلام شده بود. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به اسپیکر های ۴ گانه و دو دوربین در پشت و جلو اشاره کرد که در پشت از سنسور ۸ مگاپیکسلی و در جلو ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است ولی برای این تبلت از حسگر اثر انگشت استفاده نشده است.

نظر شما راجع به این دو دستگاه چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید