شایعه‌ای دیگر در مورد زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
شایعه‌ای دیگر در مورد زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
شایعه‌ای دیگر در مورد زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

شایعه‌ای دیگر در مورد زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ

سید محمد معلمی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - 15:30
شایعه‌ای دیگر در مورد زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد از گوشی تاشو خود در اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند که البته با توجه به مدت زمان زیادی که از انتشار شایعات در مورد این دستگاه فوق‌العاده شنیده‌ایم، نمی‌توانیم این خبر را به این راحتی‌ها باور کنیم.

سامسونگ از سال ۲۰۱۳ و بر اساس ویدیویی که منتشر کرد، نشان داد که در حال تولید گوشی با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر اولد برای گوشی‌هاست ولی آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این کمپانی ژاپنی همین امسال یعنی بعد از ۱۸۲۵ روز از دستگاه تاشو خود رونمایی کند؟

شاید ماه نوامبر زمان معرفی گوشی تاشو باشد

اخیراً و به خاطر حضور قدرتمند رقبایی همچون هوآوی در زمینه تولید گوشی‌های تاشو، سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد اولین کمپانی تولیدکننده دستگاه‌های هوشمند تاشو در دنیا باشد. حالا اگر قرار باشد این شایعه را باور کنیم، باید در همایش CES 2019، شاهد رونمایی از گوشی تاشو کمپانی ژاپنی باشیم؛ یعنی پیش از معرفی گلکسی اس ۱۰٫

با این وجود، گویا سامسونگ قصد دارد هر چه سریع‌تر گوشی تاشو خود را به نمایش درآورد زیرا در مصاحبه‌ای که DJ Koh، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ با شبکه CNBC داشت، عنوان شد که جزئیات مربوط به گوشی تاشو این شرکت در همین امسال منتشر خواهد شد.

DJ Koh می‌گوید: حالا زمان آن فرا رسیده تا گوشی تاشو را پس از نظرسنجی‌های متعدد انجام گرفته میان کاربران و علاقه‌مندان به این دستگاه، منتشر کنیم. ضمن اینکه خودِ ما نیز برای عرضه این گوشی اشتیاق زیادی داریم.

مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ هیچ صحبتی در مورد چگونگی ظاهر و کارکرد صفحه نمایش گوشی تاشو به میان نیاورد ولی اطمینان خاطر داد که تجربه استفاده از این دستگاه نسبت به گوشی‌های فعلی که نمایشگرهای تخت و صاف دارند، متفاوت خواهد بود.

بر اساس گفته DJ Koh، ممکن است جزئیات بیشتر در مورد این محصول کمپانی کره‌ای، در کنفرانس Samsung Developer که قرار است در ماه نوامبر و شهر سانفرانسیسکو برگزار شود، منتشر گردد. او عقیده دارد که فرآیند طراحی و ساخت گوشی تاشو تقریباً به اتمام رسیده و این کمپانی هنوز در حال تکمیل کردن جزئیات آن است.

آیا باید این تاریخ‌ها را باور کنیم؟

DJ Koh اظهار کرد که ممکن است فقط از گوشی تاشو در ماه نوامبر سال جاری میلادی رونمایی شود و خبری از عرضه آن نداد بنابراین می‌توان این‌گونه برداشت کرد که سامسونگ قصد دارد رندرها و مشخصات فنی این دستگاه را در همین امسال به نمایش درآورد تا در سال آینده برای عرضه آن کار آسان‌تری داشته باشد.

اگر این‌چنین است، چرا باید مدیر بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ خبر از نمایش رندرهای گوشی تاشو بدهد در حالی که قرار نیست از آن رونمایی شود؟ پاسخ به این سؤال بسیار ساده است زیرا این کمپانی می‌خواهد ذهن علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های تلفن همراه را از همایش اپل و آیفون‌هایی که قرار است در آن معرفی شوند، منحرف نماید و جنگ روانی بر علیه هوآوی (جدی‌ترین رقیب این شرکت برای تولید گوشی تاشو) به راه بیندازد.

ضمن اینکه گلکسی نوت ۹ سامسونگ را نیز نمی‌توانیم در حد و اندازه‌ای بدانیم که آیفون ایکس اس و دیگر محصولات ۲۰۱۸ اپل را به چالش بکشد به همین دلیل چنین کاری از سوی سامسونگ کاملاً منطقی به نظر می‌رسد ولی اگر قرار باشد این شرکت کره‌ای از گوشی تاشو خود رونمایی کند، قطعاً بازار به وفق مراد این کمپانی خواهد بود.

به هر حال، تا زمانی که سامسونگ از گوشی تاشو خود رونمایی نکرده و آن را در معرض دید عموم و فروش قرار نداده، گوشی‌های آیفون اپل در کانون توجهات افراد در سراسر دنیا خواهند بود.

شما فکر می‌کنید از گوشی تاشو سامسونگ در چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید