اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench رویت شد؛پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل - تکفارس 
اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench رویت شد؛پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل - تکفارس 
اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench رویت شد؛پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل - تکفارس 

اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench رویت شد؛پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل

وحید درگایی
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - 14:30
اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench رویت شد؛پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل - تکفارس 

اگر بخواهیم این شایعه را باور کنیم، باید بگوییم که اسنپدراگون ۸۵۵ به تازگی خودش را در آزمون Geekbench قرار داده و توانسته پیشرفت چشمگیر به همراه پتانسیل بالایش را به نمایش بگذارد. ادامه خبر را در تکفارس از دست ندهید

کوالکام به تازگی توانسته با معماری جدید خود برای SD 855، امتیاز هایی را ثبت کند که کاملا چشمگیر بوده اند. این پردازنده توانسته در تست Geekbench، در بخش تک هسته ای امتیاز ۳۶۹۷ و در چند هسته نیز امتیاز ۱۰۶۴۹ را به ثبت برساند که عملکرد خارق العاده ای تلقی می شود و پیشرفت چشمگیر آن نسبت به SD 845 کاملا قابل قبول و با ارزش است. برای این که بتوانیم دید بهتری نسبت به پیشرفت این پردازنده داشته باشیم بگذارید عملکرد نسل قبل را نیز بررسی کنیم. در اسنپدراگون ۸۴۵ ، در بخش تک هسته ای، این چیپست توانسته امتیاز ۲۴۰۰ را به ثبت برساند و در چند هسته ای نیز در بازه ۸۵۰۰-۹۰۰۰ بوده است و همانطور که میبینید، در نسل جدید، این پردازنده تقریبا ۱۰۰۰ امتیاز در هر بخش افزایش پیدا کرده است. این چیپست با هشت هسته پردازشی که فرکانس آن ها روی ۱٫۷۸ گیگاهرتز قفل شده که بنظر فوق العاده می رسد و آماده پاسخ گویی نیاز های ماست.

به صورت معمول، شما باید گوشه ذهن تان جایی را برای شایعه بودن دستگاه در نظر بگیرید. پیشتر خبری مبنی بر این منتشر شده بود که کوالکام قصد تولید عمده پردازنده جدیدش را برای سه ماهه آخر ۲۰۱۸ در نظر دارد و با این خبر امروز، بنظر می رسد که احتمال واقعی بودن خبر بیشتر از واقعی نبودن آن است و این بنچمارک ها دیگر آن قدر دور از ذهن به نظر نمی رسند و احتمالا مربوط به پردازنده نسل بعد کوالکام هستند.

انتظار می رود که اسنپدراگون ۸۵۵ با معماری ۷ نانومتری تولید شود و یکی از اهداف آن، کمک به پرچمدار نسل بعدی سامسونگ، یعنی Galaxy S10 باشد. نکته قابل توجه این پردازنده این است که در کنار بنچمارک خوب و قابل توجه آن، ممکن است حامل مودم X50 LTE باشد که بوسیله آن می تواند به اینترنت نسل پتجم دست پیدا کند که این مساله نیز آن قدر دور از ذهن نیست چرا که احتمالا از سال آینده این نسل از اینترنت کم کم وارد بازار خواهد شد.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید