ZTE و برنامه برای عرضه یک یا چند دستگاه در آمریکا - تکفارس 
ZTE و برنامه برای عرضه یک یا چند دستگاه در آمریکا - تکفارس 
ZTE و برنامه برای عرضه یک یا چند دستگاه در آمریکا - تکفارس 

ZTE و برنامه برای عرضه یک یا چند دستگاه در آمریکا

وحید درگایی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - 08:00
ZTE و برنامه برای عرضه یک یا چند دستگاه در آمریکا - تکفارس 

چندی پیش بود که ZTE و Huawei قانون منع دریافت منابع را از آمریکا دریافت کردند و این قانون نیز بخاطر عدم امنیت دستگاه های آن ها وضع شد، ولی حالا بنظر ZTE برنامه دارد که این روابط را بهبود بخشد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

البته این قانون کمی پیش برطرف شد و بدنبال آن ZTE نیز توانست رتبه چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن هوشمند را در آمریکا بدست بیاورد و حالا به گفته نائب رئیس ZTE ، جف یی ، این کمپانی برنامه دارد تا پایان امسال حداقل یک دستگاه دیگر را نیز روانه بازار بزرگ آمریکا کند.

دیروز بود که کمپانی، گوشی هوشمند ZTE Axon Pro را به بازار معرفی کرد و دنیای تکنولوژی مطلع شد که با یک دستگاه پرچمدار رو به رو است. ولی در ادامه اخباری منتشر شد که خبر ازین مساله می داد که ظاهرا این دستگاه قرار نیست برای آمریکا نیز عرضه شود. آقای یی این مساله که چه مدلی از دستگاه های ZTE قرار است است به بازار آمریکا عرضه شود را به علاقه مندان اطلاع نداده است و ما هنوز نمی دانیم که این گوشی هوشمند پایین رده خواهد بود و یا بالا رده ولی این مساله تایید شد که قرار نیست دستگاه های ZTE به این زودی از طریق شرکت های مخابراتی به فروش برسند و فعلا برنامه ای برای این کار وجود ندارد.

بدنبال اطلاعاتی که در ابتدای خبر منتشر کردیم باید بگوییم، چندی پیش بود که دونالد ترامب، رئیس جمهور آمریکا اسنادی را امضا کرد که در آن خبر از منع استفاده سران  و کارکنان دولت از دستگاه های هوشمند چینی می داد و دولت آمریکا این ادعا را داشت که گوشی های هوشمند چینی می توانند داده به کشور شان ارسال کنند ولی آقای یی این مساله را رد کرد و بدنبال آن گفت هیچ نیازی به ارسال داده از آمریکا نیست و کمپانی ZTE هیچوقت دست به چنین کاری نخواهد زد.

به تازگی بود که ZTE بزرگترین ضرر مالی  ماهه تاریخ خود را اعلام کرد و دلیل اصلی آن نیز، دور ماندن از بازار آمریکا بود و طی این گزارش اعلام شد که این ضرر ۵٫۷۱ میلیارد دلار بوده و افت ۲۷ درصدی سود کمپانی ZTE را به دنبال داشته است. این اتفاقات ZTE را مجبور به بازپسگیری بازار آمریکا کرده و این کمپانی برنامه های خاصی برای آن تدارک دیده است.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید