HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد - تکفارس 
HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد - تکفارس 
HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد - تکفارس 

HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد

میر مهدی حامی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 18:00
HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد - تکفارس 

HTC U12 Life به برلین آمده و به زودی در پایان ماه سپتامبر در جهان عرضه خواهد شد. این دستگاه اندروید ۸٫۱ اوریو را اجرا می‌کند که البته از نوع اندروید وان نیست. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

پشت گوشی دارای دو بافت متفاوت است: شیشه‌ای اکریلیک صاف و خط افقی که در شیشه قرار دارد. نتیجه نهایی یادآور گوشی های پیکسل است، اما جلوه خاص خود را دارد. دو گزینه رنگی برای این دستگاه ارائه می‌شود: Moonlight Blue و Twilight Purple.

HTC U12 Life با طراحی منحصر به فرد دوگانه معرفی شد - تکفارس 

پنل جلو شامل یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ است که همان اندازه نمایشگر +U12 است. رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲،۱۶۰ پیکسل است، بنابراین تصویر شفافی به خوبی U12 ارائه نخواهد کرد، اما خبر خوب این است که HTC یک گام مثبت برداشته و از ناتچ استفاده نکرده است. با این حال، بر خلاف +U12، گوشی U12 Life دارای جک ۳٫۵ میلی متری صدا است.

دو مورد مهم در این گوشی، عکاسی و عمر باتری است. این گوشی به باتری قدرتمند ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است اما با این حال، از فناوری شارژ سریع خبری نیست و تنها یک شارژر معمولی ۱۰ وات در جعبه دستگاه وجود دارد که از نوع USB-C می‌‌باشد.

در زمینه عکاسی، HTC U12 Life دارای یک دوربین دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی در پشت خود است. سنسور اصلی پشتی دیافراگم f/2.0 را دارا بوده و دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز است. سنسور ثانویه نیز برای ایجاد حالت بوکه در تصاویر استفاده می‌شود.

در جلو یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و فوکوس ثابت وجود دارد که دارای فلاش LED نیز می‌باشد. دوربین عقب قابلیت فیلمبرداری ۲۱۶۰p/30fps و ۱۰۸۰p/60fps را دارا بوده، که این ارقام برای فیلم‌های سلفی حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p است.

یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با ۴ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز موجود است که می‌توان آن را از طریق درگاه microSD افزایش داد.

در بخش اتصالات، HTC U12 Life یک تلفن دو سیمکارته با LTE (CAT 11، دانلود تا ۶۰۰ مگابیت در ثانیه، آپلود تا ۷۵ مگابیت در ثانیه) است. هر دو سیم کارت می‌توانند به شبکه LTE متصل شوند. سپس شاهد ترکیب معمول Wi-Fi ac، بلوتوث ۵، NFC و GPS/GLONASS در این دستگاه هستیم.

این گوشی در اواخر سپتامبر در اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. قیمت آن در انگلیس ۳۰۰ پوند (حدود ۳۳۵ یورو) خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید