رئیس جمهور آمریکا فیسبوک ، گوگل و توییتر را تهدید کرد! - تکفارس 
رئیس جمهور آمریکا فیسبوک ، گوگل و توییتر را تهدید کرد! - تکفارس 
رئیس جمهور آمریکا فیسبوک ، گوگل و توییتر را تهدید کرد! - تکفارس 

رئیس جمهور آمریکا فیسبوک ، گوگل و توییتر را تهدید کرد!

حسین چوبین
۷ شهریور ۱۳۹۷ - 19:50
رئیس جمهور آمریکا فیسبوک ، گوگل و توییتر را تهدید کرد! - تکفارس 

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ در ادامه سخنرانی روز سه شنبه گوکل را مورد هدف قرار داد و آن را به شدت سرکوب کرد .

در طول ملاقات بعداز ظهر در دفتر oval ،ترامپ عنوان کرد ، که شرکت هایی که موتور جست وجو گر دارند از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند ؛ براساس گفته اسوشتید پرس و منابع دیگر او به گوگل ، توییتر و

فیسبوک هشدار داد .

ترامپ در ادامه گفت این شرکت ها در موضوعات خطرناکی دخالت می کنند ، او دیروز در توییتر خود نوشت گوگل با تقلب صدای مخالفان خود را خفه کرد و دسته های مردم را با استفاده از تقلب منحرف کرد .

اما ترامپ هیچ مدرکی برای گفته های خود ندارد .

یکی از سخنگو های گوگل هم یک بیانیه کتبی صادر کرد و نسبت به گفته های ترامپ واکنش نشان داد .

بخشی از بیانیه گوگل :

گوگل نوشت : زمانی که کاربران سوالی در نوار جست و جو گر ، جست وجو می کنند وظیفه و هدف ما این است که در عرض چند ثانیه کاربر ما به پاسخ خود برسد .

جست وجو گر ها برای مسائل سیاسی و تبلیغات مرتبط با آن استفاده نمی شوند و ما هیچگاه نتایج خود را به سوی ایدئولوژی های سیاسی منحرف نمی کنیم .

هر ساله ما صد ها مسئله را برای بهبود الگوریتم خود حل می کنیم تا مطمئن شویم که محتویات ما کیفیت بالایی برای پاسخ به سوالات کاربران داشته باشد ؛ ما مدام تلاش می کنیم تا جست وجو گر گوگل را بهبود ببخشیم

و هرگز نتایج را براساس احساسات سیاسی رتبه بندی نمی کنیم .

گوگل هدف ضعیفی برای دونالد ترامپ است .

بسیاری از محافظه کاران به گوگل اجازه دادند تا در سال های زیادی فعال باشد .

این شرکت روابط خوبی با اوباما ، هیلاری کلینتون و حزب دموکرات آمریکا دارد ؛ حزبی که در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا از ترامپ شکست خورد .

این اولین بار نیست که ترامپ به موتور جست وجو گر گوگل ایراد می گیرد وی چندین بار در زمان انتخابات اعلام کرد که گوگل قصه ها و اطلاعات منفی کلینتون را از بین برده ؛ اما شرکت گوگل با ارائه مدرک نشان داد که ادعای

او نادرست بوده است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید