Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار - تکفارس 
Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار - تکفارس 
Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار - تکفارس 

Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار

وحید درگایی
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار - تکفارس 

حتما می دانید که Galaxy Note 9 تنها دستگاهی نبوده که با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی معرفی شده است و قبل از آن چند دستگاه دیگر نیز این قابلیت را داشته اند ولی آیا با همین قیمت؟ ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

چندی پیش بود که کمپانی Oppo دستگاه هوشمند Find X را به بازار معرفی کرد و در عرض چند ثانیه، بازار چین تمام انبار پیش فروش این دستگاه را به اتمام رساندند. نکته عجیب راجع به این گوشی هوشمند این بود که اطلاعات دقیقی از نحوه اتمام تعداد این دستگاه، به دنیای تکنولوژی ارائه نشد و در سمت دیگر، ما حتی با دستگاهی مقرون به صرفه نیز رو به رو نبودیم که انتظار چنین چیزی را داشته باشیم. ولی بهرحال، دستگاه هوشمند Oppo با تکنولوژی های جدید که شامل دوربینی با توانایی عکسبرداری سه بعدی و در کنارش ، تشخیص چهره در کسری از ثانیه به بازار ارائه شد و نمی توان عملکرد فروش این دستگاه را زیر سوال برد.

Oppo برای معرفی این دستگاه به یک نسخه معمولی نیز بسنده نکرده بود و  نسخه ای که به بازار ارائه شده بود، یک ورژن Premium و سطح اول از نظر طراحی محسوب می شد که با تکنولوژی ویژه Oppo یا همان شارژ سریع VOOC 5Aو ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۰۰ دلار آماده فروش شده بود.

وقتی ما نسبت به قیمت Galaxy Note 9 بسیار هیجان زده شده ایم، بی دلیل نبوده چرا که در کنار اوپو، Huawei نیز دستگاه Mate  RS را به بازار معرفی کرده بود که قیمت بالای ۲۵۰۰ دلار، بهای خریداری آن بود.

تنها مساله ای که باقی مانده دستگاه Asus ROG Gaming است که بنظر می رسد آن هم با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت به دنیای تکنولوژی معرفی شود ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده است که این احتمال وجود دارد قیمت بهتری از Note 9 داشته باشد.

Galaxy Note 9 ارزان ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی بازار - تکفارس 

تفاوت Galaxy Note 9 با این ۳ دستگاه این است که شما فقط می توانید این دستگاه هوشمند را پیش خرید کنید و بعد از دوهفته داشته باشید و برای بقیه، به طور مثال Mate RS ، شما ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که فقط در غرب قابل خریداری است و بنظر می رسد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی فقط در چین قابل خریداری باشد. Oppo Find X نیز فعلا فقط در آسیا قابل خریداری است و دستگاه هوشمند سوم یا Asus ROG هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و باید برای قیمت گذاری و نحوه عرضه آن در دنیا کمی صبر کنیم.

بهرحال در دنیای تکنولوژی، همیشه روند قیمت ها صعودی خواهد بود و دلیل این مساله نیز پیشرفت تکنولوژی است و بنظر می رسد در آینده ای نه چندان دور ، قیمت ها در اطراف ۱۰۰۰ دلار قفل خواهند شد و در آینده ای کمی دورتر، بالاتر نیز خواهند رفت.

و در آخر نکته لازم به ذکر این است که، یک حافظه داخلی میکرو اس دی با همین ظرفیت تقریبا قیمتی برابر با ۳۰۰ دلار دارد و آن هم برای یک حافظه داخلی نه چندان معتبر است. شما برای داشتن یک میکرو اس دی از یک کمپانی معروف و با کیفیت بالا باید قیمتی به مراتب بیشتر را پرداخت کنید.

نظر شما راجع به قیمت Galaxy Note 9 چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید