Asus Zenfone 5Z در آمریکا آماده برای فروش - تکفارس 
Asus Zenfone 5Z در آمریکا آماده برای فروش - تکفارس 
Asus Zenfone 5Z در آمریکا آماده برای فروش - تکفارس 

Asus Zenfone 5Z در آمریکا آماده برای فروش

وحید درگایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 16:30
Asus Zenfone 5Z در آمریکا آماده برای فروش - تکفارس 

هفته پیش بود که این گوشی هوشمند برای پیش خرید آماده شد و قیمت بسیار مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده بود و حالا خبر می رسد این گوشی آماده خرید و تحویل شده است. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

پرچمدار Asus اگر نخواهیم بگوییم تنها پرجمدار ولی یکی از معدود پرچمدار هایی است که با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار روانه بازار شده و با این قیمت کم، شما می توانید از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در دستگاه هوشمند تان بهره ببرید.

در حال حاضر قیمت این دستگاه در سایت آمازون ۴۹۹٫۹۹ دلار است شما می توانید این دستگاه را از آن جا خریداری کنید. Asus Zenfone 5Z هنوز در سایت های B&H و سایت فروش Asus ، آماده خرید نشده ولی پیش بینی می شود که به زودی روانه این دو سایت نیز بشود.

نکته دیگر که ارزش شنیدن دارد این است که نسخه آمریکایی این دستگاه قرار است با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود که بازهم ارزش بالای خرید این دستگاه را نشان می دهد. این درحالی است که مدل بهتری برای این گوشی هوشمند نیز در دسترس است که حافظه اجرایی ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار خود دارد که آن نیز می تواند مدل جذابی برای خریداری کردن باشد. البته برای مدل دوم شما باید پول بیشتری را هزینه کنید ولی درکل، برای خریداران آمریکا امکان خرید نسخه دوم وجود ندارد و فقط می توانند نسخه اول را خریداری کنند.

نظر شما راجع به این دستگاه هوشمند چیست؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید