ّبازی Fortnite برای اندروید در گوگل پلی قرار نمی گیرد - تکفارس 
ّبازی Fortnite برای اندروید در گوگل پلی قرار نمی گیرد - تکفارس 
ّبازی Fortnite برای اندروید در گوگل پلی قرار نمی گیرد - تکفارس 

ّبازی Fortnite برای اندروید در گوگل پلی قرار نمی گیرد

وحید درگایی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 00:23
ّبازی Fortnite برای اندروید در گوگل پلی قرار نمی گیرد - تکفارس 

همانطور که می دانید فورتنایت بازی به شدت محبوبی است که در بین علاقه مندان به آیفون رواج پیدا کرده ولی حالا گفته های جالبی ازین بازی برای هواداران اندروید در دنیای مجازی شنیده می شود. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

این بازی به شدت محبوب، در چند ماه اخیر شایعات زیادی را حول  اینکه قرار است برای اندروید نیز معرفی شود، را به خود اختصاص داده است. در آخرین خبر ها، این موضوع به گوش علاقه مندان اندرویدی رسید که این بازی قرار است برای گجت های اندرویدی ارائه شود ولی نه به صورت معمولی و از طریق گوگل پلی. Epic Games سازنده این بازی، اعلام کرد که این بازی قرار نیست از طریق گوگل پلی در اختیار بازی بازان قرار بگیرد و کسانی که می خواهند این بازی را نصب کنند باید مستقیما از طریق وبسایت اپیک گیمز، اپلیکیشن آن را دانلود و روی دستگاه شان نصب کنند.

شایعات پیشتر اعلام کرده بودند که بازی Fortnite قرار است مدتی بازی انحصاری پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی Galaxy Note 9 باشد و دلیلی نیز برای رد این شایعه وجود نداشت، تا اینکه Epic Games به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد برای معرفی و قرار دادن اپلیکیشن این بازی، به صورت مجزا از گوگل پلی عمل کند. اپیک گیمز اعلام کرد که این اقدام به دو دلیل صورت گرفته است؛ یک اینکه بتواند به صورت مستقیم با خریداران بازی در ارتباط باشد که بنظر اقدام درستی برای بازاریابی و فروش فورتنایت نیست و دلیل دوم اینکه گوگل پلی از فروش بازی، سهم ۳۰ درصدی خود را طلب می کرد که بنظر اپیک گیمز، این رقم بالا و غیر قابل قبول بود و بنظر می رسد دلیل اصلی این اقدام اپیک گیمز دلیل دوم باشد.

بنظر می رسد اگر در نسخه iOS این بازی، راه حلی برای Epic Games وجود داشت که به گونه ای App Store را دور بزند، این کار را می کرد ولی این کار امکان پذیر نبود چرا که اپل راهی بجز پرداخت ۳۰ درصدی را برای شرکت های سازنده اپلیکیشن های آی او اس باقی نگذاشته و بجز اپ استور راه دیگری برای نصب برنامه روی آیفون وجود ندارد( بجز جیلبریک که برای فروش نمی توان روی آن حسابی باز کرد) و از آن جاییکه این راه در اندروید بر روی اپیک گیمز باز است، این کمپانی نیز تصمیم گرفته اپلیکیشن نصب بازی در سایت خود قرار داده و فروشش را به شکل دیگری انجام دهد. البته این ماجرا، روی بد دیگری هم برای Epic Games  دارد و آن این است که با قرار دادن فایل APK بازی بر روی وبسایت خود این فرصت را به هکر ها خواهد داد که با دسترسی با کد های اصلی بازی سعی در تغییر آن ها داشته باشند و بدنبال آن ، اینترنت پر از نسخه های فیک و کرک شده فورتنایت شود و بسیاری از بازی بازان نیز تجربه مناسبی را از فورتنایت بدست نیاورند و دلیل اصلی این کار برای هکر ها، آزاد کردن کد ها برای خرید های درون برنامه ای و رایگان کردن آیتم ها است.

شما چه فکری می کنید؟ بنظر شما Fortnite بر روی اندروید موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید