اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد

وحید درگایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - 03:07
اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

بالاخره اولین تصویر از Galaxy Note 9 به صورت اتفاقی و زودتر از موعد از سایت سامسونگ در نیوزلند منتشر شد و چند سوال بی پاسخ ما جواب داده شد. ادامه خبر را در تکفارس از دست ندهید.

اگر تا حالا شک داشتید که اسم رسمی این فبلت چه خواهد بود و یا اگر راجع به این موضوع که طراحی دوربین پشت چقدر تغییر خواهد داشت و شایعاتی که در پی آن بود سوال داشتید، بالاخره پاسخ آن ها داده شد و اولین عکس رسمی به صورت کاملا اتفاقی به بیرون درز پیدا کرد. حالا خود سامسونگ تایید کرده است که اسمارتفون پرچمدارش که در شرف معرفی نیز بود با نام قابل انتظار Galaxy Note 9 معرفی خواهد شد و در کنار آن تصویری از قلم مخصوص آن نیز در کنار گوشی منتشر شده است.

تصویر Galaxy Note 9 که در پایین قابل مشاهده است ، توسط وبسایت سامسونگ در نیوزلند به بیرون درز کرده و در کنار آن یک کلید پیش خرید نیز وجود دارد که در لحظه انتشار غیرفعال بوده است. از آن جایی که این فبلت تا روز ۹ آگوست به صورت رسمی معرفی نخواهد شد، بنظر می رسد که انتشار این عکس یک اشتباه سهوی و یا شاید هم عمدی بوده است و حالا تمام صفحه پیش سفارش، دوباره نویسی شده و عکس از روی آن حذف شده است و بنظر تا روز ۹ آگوست پیش فروش رسمی آغاز نخواهد شد.

اولین تصویر از Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

Note 9 ای که در تصویر مشاهده می شود، نسخه آبی رنگ این اسمارتفون است که در کنار آن یک قلم زرد رنگ مشاهده می شود و بنظر می رسد این نسخه از Note 9 تنها نسخه آن است که با یک قلم با رنگ متفاوت از خودش به فروش می رسد و برای نسخه های دیگر مانند Note سیاه رنگ، یک قلم سیاه و برای نوت قهوه ای، یک قلم قهوه ای تدارک دیده شده است.

در آمریکا و دیگر کشور ها، سامسونگ به کسانی که می خواهند دستگاه را پیش خرید کنند این اجازه را فقط از طریق وبسایت رسمی خودش در کشور های مختلف می دهد ولی قبل از آن می توان گوشی را رزرو ،و روز ۹ آگوست آن را خریداری کرد، البته معمولا در این رویداد مشخصات گوشی و تصاویری از آن به بیرون درز پیدا نمی کند.

قیمت تخمین زده شده برای گوشی Galaxy Note 9 چیزی حدود ۹۰۰-۹۵۰ دلار تخمین زده شده است که البته این قیمت برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی است و برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی تقریبا ۱۲۰۰ دلار باید پرداخت کنید.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید