تغییر نام احتمالی گوشی آتی بلکبری - تکفارس 
تغییر نام احتمالی گوشی آتی بلکبری - تکفارس 
تغییر نام احتمالی گوشی آتی بلکبری - تکفارس 

تغییر نام احتمالی گوشی آتی بلکبری

سید محمد معلمی
۵ مرداد ۱۳۹۷ - 18:45
تغییر نام احتمالی گوشی آتی بلکبری - تکفارس 

به خاطر قیمت بالای گوشی بلکبری KEY2، کمپانی تولیدکننده این گوشی یعنی TCL قصد دارد تا نسخه ارزانتر این دستگاه را برای جذب مشتریان بیشتر عرضه کند.

در حالی که انتظار می‌رفت نسخه ارزانتر KEY2 Lite نامیده شود، ولی بر اساس مدرک کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، به نظر می‌رسد این گوشی با نام دیگری شناخته شود.

به جای اینکه کمپانی TCL این دستگاه را با نام KEY2 Lite Edition معرفی کند، می‌خواهد آن را KEY2 LE بنامد. شماره مدل این دستگاه BBE 100-5 خواهد بود که در ادامه شماره‌های قبلی BBE 100-1 و BBE 100-2 می‌باشد.

در حال حاضر، هیچ‌کس نمی‌داند که تفاوت شماره مدل‌های ارائه شده در چیست ولی به نظر می‌رسد حافظه داخلی شاخص‌ترین فرق میان این دستگاه‌ها باشد.

به غیر از حافظه داخلی، دیگر مشخصات فنی که انتظار می‌رود در این گوشیها ببینیم تا حدودی یکسان خواهند بود. یعنی باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری و اندروید اوریو ۸٫۱ در همه آنها وجود خواهند داشت. به علاوه، اگرچه بلکبری KEY2 LE ارزانتر می‌باشد ولی احتمالاً پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ را که در نسخه KEY2 نیز شاهد بودیم، در این دستگاه نیز ببینیم.

هم‌اکنون، هیچ چیز مشخص نیست که قیمت‌گذاری گوشی KEY2 LE چگونه خواهد بود و احتمالاً همزمانی که این دستگاه در همایش IFA شهر برلین در اواخر ماه آینده معرفی شد، قیمت آن نیز مشخص گردد.

زمان عرضه و ورود به بازار این دستگاه نیز شاید ماه سپتامبر باشد و می‌توان این گوشی‌ها را به رنگ آبی، قرمز و نارنجی کم‌رنگ خریداری کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید