مشخصات و تصاویر BlackBerry Key2 LE منتشر شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر BlackBerry Key2 LE منتشر شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر BlackBerry Key2 LE منتشر شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر BlackBerry Key2 LE منتشر شد

وحید درگایی
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 21:29
blackberry

بلکبری همیشه جز دستگاه هایی بوده که هواداران قدیمی داشته است و این قدمت خریدار، بیشتر به مدل های صفحه کلید دار این دستگاه برگشته است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

پیشتر هواداران بلکبری شاهد رونمایی از BlackBerry Keyone بودند که مشخصات مناسبی هم داشت و صفحه کلید این دستگاه آن ها را به وجد آورده بود ولی قیمت گذاری این دستگاه، ضربه اصلی را به فروش آن وارد کرد. بعد از آن مدل Key2 رونمایی شد  ولی با یک مشخصات میان رده و نسبت به  دستگاه قدیمی، ۱۰۰ دلار بیشتر. این قیمت گذاری هواداران را ناامید کرد ولی بنظر می رسد نسخه LE این دستگاه قرار است با قیمتی متعادل تر به بازار عرضه شود.

وقتی به تصاویر دقت کنیم می بینیم که Key2 LE از صفحه کلیدی استفاده کرده که بسیار مشابه با نسخه پیش از آن است ولی بنظر می رسد کمی طراحی آن پیشرفت داشته است و بنظر می رسد قابلیت هایی مانند shortcut key و حسگر اثر انگشت در کلید Space تعبیه شده باشند.

مشخصات و تصاویر BlackBerry Key2 LE منتشر شد - تکفارس 

ما از قبل هم می دانستیم که قرار است یک نسخه به صرفه تر از Key2 به بازار ارائه شود ولی تا حالا چیزی از مشخصات داخلی آن به دنیای تکنولوژی درز پیدا نکرده بود و بنظر می رسد که دیگر این صبر به انتهایش رسیده و اخبار مشخصات داخلی این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است.

قطعا این دستگاه با مشخصات پایین تری نسبت به Key2 معرفی خواهد شد که قیمت پایین تر آن منطقی بنظر برسد. یک منبع داخلی ادعا کرده که این دستگاه هوشمند قرار است با اسنپدراگون ۶۳۶ به بازار معرفی شود و در کنار آن ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت قرار بگیرد. صفحه نمایش این دستگاه قرار است دقیقا مشابه با نسخه پیشرفته تر باشد که از یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با کیفیت تمام HD استفاده کرده بود.

دوربین این دستگاه هم نسبت به ورژن اصلی یک قدم به عقب برداشته و به ۱۳ مگاپیکسل تبدیل شده است و در جلوی این دستگاه هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می بینیم. در قسمت باتری نیز بنظر می رسد مشابه دوربین عمل شده باشد و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری به ۳۰۰۰ میلی آمپری تبدیل شده باشد.

نظر شما کاربران چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید