نتایج آزمایش مقاومت گوشی ویوو نکس - تکفارس 
نتایج آزمایش مقاومت گوشی ویوو نکس - تکفارس 
نتایج آزمایش مقاومت گوشی ویوو نکس - تکفارس 

نتایج آزمایش مقاومت گوشی ویوو نکس

سید محمد معلمی
۴ مرداد ۱۳۹۷ - 19:00
نتایج آزمایش مقاومت گوشی ویوو نکس - تکفارس 

حتماً اطلاع دارید که گوشی هوشمند ویوو نکس دارای دوربین سلفی وجود دارد که در مواقع نیاز از دستگاه بیرون می‌آید. حالا سؤالی که در مورد این دستگاه فوق‌العاده و نوآورانه به ذهن ما خطور می‌کند این است که مقاومت این گوشی در چه حد می‌باشد؟ با تکفارس همراه باشید تا نتایج آزمایش مقاومت این گوشی را مشاهده کنید.

ویوو پس از اینکه گوشی مدل نکس خود را معرفی کرد، به سرعت به مشتریان اطمینان داد که این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که آزمایش‌های گوناگون نیز نتوانسته‌اند به آن آسیبی برسانند. این کمپانی چینی اعلام کرد که ویوو نکس می‌تواند وزنی برابر با ۴۵ کیلوگرم را تحمل کند. ضمن اینکه دارندگان این گوشی می‌توانند با خیال راحت حداقل ۵۰ هزار مرتبه این ماژول دوربین را باز و بسته کنند. حالا شاید بپرسید که مقاومت این ماژول زمانی که از درون گوشی بیرون می‌آید، چگونه است؟ ویوو سعی کرده در آخرین و جدیدترین آزمایش خود به این سؤال پاسخ دهد.

این کمپانی ۸ گوشی ویوو نکس را به شکل دایره قرار داد و سپس یک سطح شیشه‌ای ۴۰ کیلوگرمی را روی آن گذاشت. سپس یک نفر با وزن ۵۰ کیلوگرم روی سطح شیشه‌ای ایستاد. این آزمایش سبب می‌شود تا وزنی در حدود ۹۰ کیلوگرم روی ۸ گوشی ویوو نکس قرار گیرد. وقتی فردی که روی این سطح ایستاده است نیز روی سطح شیشه‌ای از بالا به پایین می‌پرد، نیروی حدوداً ۶۰ کیلوگرمی یک دفعه به سطح وارد می‌شود. ضمن اینکه خودِ سطح شیشه‌ای نیز حدوداً ۱۷٫۵ کیلوگرم نیز وزن دارد.

البته هنوز در مورد رسمی یا غیررسمی بودن این آزمایش سخنی به میان نیامده زیرا حساب‌های کاربری ویوو آن را اشتراک‌گذاری نکرده‌اند ولی در هر صورت، می‌توان آن را یک نمایش حیرت‌انگیز از مقاومت یک گوشی چینی دانست.

به نظر شما، آیا ویوو می‌تواند با تولید چنین گوشی به رقابت با بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل رقابت کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید