نسخه اندرویدی از بازی فورتنایت کی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
نسخه اندرویدی از بازی فورتنایت کی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
نسخه اندرویدی از بازی فورتنایت کی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

نسخه اندرویدی از بازی فورتنایت کی عرضه خواهد شد؟

میر مهدی حامی
۳ مرداد ۱۳۹۷ - 17:59
نسخه اندرویدی از بازی فورتنایت کی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال با میلیون‌ها بازیکن است. این بازی برای کنسول‌های محبوب پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و همچنین برای آیفون و آیپد در پلتفرم iOS منتشر شده است. اما آیا برای اندروید نیز عرضه خواهد شد و زمان عرضه آن کی خواهد بود؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در برخی از شایعات ادعا شده بود که این بازی ممکن است در ۲۴ جولای برای اندروید منتشر شود اما از آنجایی که این اتفاق رخ نداد ما به زمانی که می‌توان انتظار داشت این بازی هیجان انگیز در سال ۲۰۱۸ برای اندروید منتشر شود نگاهی خواهیم انداخت.

در ابتدا، بیایید روشن کنیم که چرا فورتنایت هنوز برای اندروید موجود نیست، در حالی که مدت‌ها از زمان عرضه آن برای iOS می‌گذرد. دلیل آن این است که Epic Games و Tencent، توسعه دهندگان این بازی، می‌خواهند مطمئن شوند که فورتنایت به خوبی بر روی انواع دستگاه‌های اندرویدی کار خواهد کرد زیرا همه ما می‌دانیم که تعداد زیادی از گوشی‌های مختلف اندرویدی در بازار وجود دارند.

و هنگامی که به بحث زمان انتشار فورتنایت می‌رسیم، بهتر است که به سخنان خود شرکت سازنده این بازی توجه کنیم:

“شرکت اپیک گیمز کمی پیش‌تر اظهار داشت: ما تابستان را به عنوان زمان عرضه بازی انتخاب کرده‌ایم و می‌دانیم که بسیاری از شما برای انتشار این نسخه هیجان زده هستید، بنابراین وعده می‌دهیم که زمانی که اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاری در اختیار داشتیم، اولین کسی باشیم که آن را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

تابستان ۲۰۱۸ از لحاظ فنی از ۲۱ ژوئن آغاز شده و در تاریخ ۲۳ سپتامبر به پایان خواهد رسید، بنابراین هنوز دو ماه دیگر تا پایان آن زمان باقیست. اما از آنجا که توسعه دهندگان در مورد تاریخ دقیق انتشار اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، این زمان ممکن است فردا یا دو ماه دیگر باشد.

در حقیقت، ما امیدواریم Epic Games شروع به انتشار این بازی در مقیاس کوچک کند به طوری که کاربران بتوانند نسخه بتا بازی را تست کرده و سپس شرکت نسبت به انتشار آن به صورت نسخه نهایی اقدام کند. بنابراین در پاسخ به اینکه فورتنایت چه زمانی به اندروید خواهد آمد، می‌توان گفت که برای بیشتر کاربران این اتفاق در زمانی تا پایان تابستان رخ خواهد داد.

آیا شما هم منتظر این بازی هیجان انگیز هستید؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید