تیزر رسمی گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE منتشر شد - تکفارس 

تیزر رسمی گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE منتشر شد

سید محمد معلمی
۱۰ تیر ۱۳۹۷ - 18:30
تیزر رسمی گوشی Nubia Z18S شرکت ZTE منتشر شد - تکفارس 

بر اساس تیزر جدیدی که از گوشی Nubia Z18S کمپانی ZTE منتشر شد، مشخص گردید که این گوشی دارای دو صفحه نمایش در دو طرف خود بوده و تنها یک دوربین (دوربین سلفی) در آن کار گذاشته شده است.

این برای نخستین بار نیست که یک گوشی با دو صفحه نمایش در دو طرف آن می‌بینیم. برای مثال قبلاً موبایلی وجود داشت به نام YotaPhone که صفحه نمایش دوطرفه روی آن کار گذاشته شده بود.

این تیزر نشان می‌دهد که نمایشگر پشتی گوشی هنوز معرفی نشده ZTE رنگی است که احتمالاً بتوانیم آن را پنل E-Ink بنامیم. گمان می‌رود که این صفحه نمایش از نوع LCD و با رزولوشن پایین باشد زیرا از آن قرار است برای تماس‌های تصویری و گرفتن تصاویر سلفی استفاده شود. در این تیزر، اسکرین عقب گوشی یک ساعت آنالوگ را نشان می‌دهد و صفحه هوم نیز چندین اپلیکیشن دارد.

اضافه شدن یک اسکرین می‌تواند خبر جذابی برای محصول جدید ZTE باشد هرچند برخی از افراد وجود ناچ یا بریدگی را در بالای صفحه نمایش ترجیح می‌دهند حتی بعضی‌ها نمی‌توانند گوشی را بدون ناچ در نظر بگیرند.

البته هنوز امیدی وجود دارد که Nubia Z18S یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود داشته باشد زیرا بر اساس تصاویر فاش شده از این گوشی، یک بریدگی در بالای اسکرین آن دیده می‌شود که شباهت زیادی به ناچ گوشی‌های اسنشال فون دارد.

یکی از چیزهایی که انتظار می رود Nubia Z18S داشته باشد، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ است زیرا پیش از پایان سال گذشته میلادی، لیست گوشی‌هایی که آخرین پردازنده تولیدشده شرکت کووالکوم را دریافت می‌کردند منتشر که نام Nubia Z18S نیز در آن وجود داشت.

با تمام این اخبار خوب، هنوز مشخص نیست که آیا ZTE می‌خواهد گوشی خود را معرفی کند یا نه؟ و یا اگر قصد معرفی آن را دارد، آیا می‌تواند Nubia Z18S را در آمریکا به فروش برساند یا خیر؟ زیرا آمریکا چهارمین بازار بزرگ گوشی در دنیاست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید