مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای اسپورت سال ۲۰۱۸ تا امروز - تکفارس 
مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای اسپورت سال ۲۰۱۸ تا امروز - تکفارس 
مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای اسپورت سال ۲۰۱۸ تا امروز - تکفارس 

مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای اسپورت سال ۲۰۱۸ تا امروز

سید محمد معلمی
۹ تیر ۱۳۹۷ - 18:45
مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای اسپورت سال ۲۰۱۸ تا امروز - تکفارس 

همه ما نمی‌توانیم از خودروهای آنچنانی استفاده کنیم و یا بهتر است بگوییم پول لازم برای خریدش را نداریم ولی این به معنای محرومیت از لذت رانندگی با خودروهای فوق‌العاده و راحت نیست. در ادامه می‌توانید چندین خودرو اسپورت سال ۲۰۱۸ که مقرون‌به‌صرفه هستند را مشاهده نمایید و توضیحات مختصری نیز در مورد آنها بخوانید.

 

  1. Chevy Corvette Grand Sport

ممکن است خودروی C7 Corvette از نظر قیمت بسیار گران باشد ولی مدلی وجود دارد که بر خلاف ظاهر گرانش، نمی‌توانیم آن را در زمره ماشین‌های با قیمت گزاف قرار دهیم. این خودرو که Chevy Corvette Grand Sport  نام دارد، قدرتی برابر با ۴۶۰ اسب بخار داشته که این نیرو به چرخ‌های عقبی آن می‌رسد و حدود ۶۶ هزار دلار ارزش دارد.

در صورتی که بخواهید Chevy Corvette Grand Sport را با یک سان‌روف خریداری کنید، اگرچه باید ۴۰۰۰ دلار بیشتر بپردازید ولی باید گفت که ارزشش را دارد.

  1. Nissan 370Z

این خودرو که از نظر طول، کمی دراز به نظر می‌رسد، از موتور V6 با ۳۳۲ اسب بخار بهره می‌برد. قدرت آن به چرخ‌های عقبی می‌رسد و جعبه دنده اتوماتیک نیز ندارد که قیمتش حدوداً ۳۰۰۰۰ دلار است.

این نسل از خودروهای Z شرکت نیسان، ظاهری ساده ولی بسیار زیبا دارد. مخزن گاز SynchroRev Match به راحتی نیروی خودرو را جابجا می‌کند ولی اگر بخواهید این قابلیت را غیرفعال نمایید، امکان این کار نیز فراهم شده است.

  1. Ford Mustang EcoBoost

فکر نمی‌کنیم با حدود ۳۲ هزار دلار بتوان خودرو اسپورت با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری خرید. البته مدل با سقف آن که در سال ۲۰۱۸ تولید شده، بیشتر از ۲۶ هزار دلار نیز قیمت ندارد که می‌توانید این نمونه را هم خریداری نمایید.

گیربکس Ford Mustang EcoBoost دارای ۶ سرعت مختلف به صورت دستی است. دیفرانسیل آن روی چرخ‌های عقب می‌باشد. کمک فنر عقبی و رادیاتور آن نیز از نمونه‌های باکیفیت این عرصه هستند.

وجود تکنولوژی‌هایی نظیر Sync3 برای MY18 این ماشین را به یکی از خواستنی‌ترین خودروها تبدیل کرده است.

  1. Porsche 911 Carrera T

قیمت این خودرو بین ۹۱۰۰۰ تا حدوداً ۱۰۳۰۰۰ دلار متغیر است. در جعبه دنده این ماشین ۷ سرعت مختلف وجود دارد و دیفرانسیل آن نیز روی چرخ‌های عقبی است.

  1. Mazda MX-5 Miata

هزینه خرید این خودرو بیشتر از ۳۰ هزار دلار نخواهد بود. Mazda MX-5 Miata برای طی مسیرهای روزانه بسیار مناسب است و اگر می‌خواهید از آن لذت بیشتری ببرید، حتماً باید با این خودرو مسافرت بروید و حرکت با سرعت بالا ولی قانونی را با آن تجربه کنید. اگر می‌خواهید امکانات بیشتری در این خودرو داشته باشید، باید تا عرضه مدل ۲۰۱۹ آن صبر کنید.

فعلاً در مدل ۲۰۱۸، صندلی‌های Recaro، سیستم Mazda Connect با صفحه نمایش ۷ اینچی، ۹ اسپیکر Bose، سیستم مسیریابی، رادیو و بلوتوث وجود دارد. متأسفانه در این خودرو سیستم‌های CarPlay اپل و Android Auto کار گذاشته نشده است.

  1. Dodge Charger Hellcat

قیمت این خودرو حدود ۶۷ هزار دلار است در حالی که دیگر خودروهای مشابه با ۷۰۷ اسب بخار قیمتی بیش از این دارند. بنابراین Dodge Charger Hellcat در نوع خود یک شکار به حساب می‌آید.

مطمئناً در مدل ۲۰۱۹ این خودرو، پیشرفت‌هایی شاهد خواهیم بود ولی نباید منتظر عرضه آن باشیم و خود را از در نظر گرفتن نمونه فعلی محروم نماییم.

یکی از امکانات این خودرو که داشتن آن اختیاری است، طراحی داخلی Alcantara می‌باشد.

  1. Honda Civic Type R

این خودرو پتانسیل گران بودن را دارد ولی در کمال ناباوری، بیش از ۳۵۰۰۰ دلار قیمت ندارد. تمامی تکنولوژی به کار رفته در این خودرو پیشرفته است و برای طی مسافت‌های روزانه بسیار کاربردی می‌باشد.

  1. Subaru BRZ

قیمت این خودرو با قدرت ۲۰۵ اسب بخار، حدود ۲۶۰۰۰ دلار است. مدل BRZ شرکت سوبارو، دارای چهار سیلندر، گیربکس معمولی و شاسی راحت و نرمی است.

این ماشین را که می‌توان در زمره خودروهای کوپه قرار داد، دارای دیفرانسیل چرخ‌های عقب است.

اگر سیستم دینامیک بهتری از این خودرو انتظار دارید، باید پکیج Performance را روی آن نصب کنید که سبب می‌شود موتور محرک Sachs و ترمز Brembo به کار گرفته شوند. البته امکان خرید مدل tS این خودرو نیز وجود دارد که قیمت آن تقریباً ۳۴۰۰۰ دلار است.

  1. Dodge Challenger R/T Scat Pack

خودرویی با قدرت ۴۸۵ اسب بخار و قیمت ۴۰ هزار دلار، دارای سیستم اطلاعات با صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی Uconnect و CarPlay اپل می‌باشد. به علاوه، برنامه Android Auto نیز در Dodge Challenger R/T Scat Pack فعال است.

اگر می‌خواهید هزینه بیشتری برای خرید این خودرو بپردازید، که البته نیازی نیست، باید کاپوت Shaker را بر روی آن نصب کنید ولی می‌توانید تا عرضه مدل سال ۲۰۱۹ این وسیله نیز صبر نمایید که کاپوتی از جنس آلومینیوم و دیگر امکانات دیگر خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید