امکان مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 
امکان مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 
امکان مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

امکان مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش در وان‌پلاس ۶

سید محمد معلمی
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - 21:36
امکان مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

مانند دیگر گوشی‌های اندرویدی، وان‌پلاس ۶ نیز در قسمت بالای صفحه نمایش خود یک بریدگی دارد.

پس از اینکه کمپانی اوپو از مدل آر ۱۵ رونمایی کرد و در بالای صفحه نمایش آن بریدگی قرار داد، حالا بسیاری از افراد در مورد ظاهر تولیدات آتی شرکت وان‌پلاس صحبت می‌کنند.

بریدگی موجود در وان‌پلاس ۶ ابعادی به اندازه ۷٫۶۹*۱۹٫۶۹ میلی‌متر خواهد داشت که ظاهر آن طبیعی خواهد بود.

ادعای طبیعی بودن ظاهر این گوشی به مذاق خیلی از افراد خوش نیامده و طرفداران این برند، نارضایتی‌های خود را اعلام کرده‌اند.

پس از مدتی، پیت لو که قول داده بود می‌توان بریدگی بالای صفحه نمایش وان‌پلاس ۶ را مخفی کرد، صحبت‌هایی در این‌باره انجام داد.

مسئله این است که نمی‌توان از این ویژگی در ابتدا استفاده کرد و باید پس از یک بروزرسانی آن را دریافت نمود. به علاوه، نمی‌توان این ویژگی را یک ارتقا دانست زیرا گوگل تا بحال این قابلیت را پس از آپدیت اندروید P برای کاربرانش فراهم کرده است.

وجود یک بریدگی که بتوان آن را با اختیار خود مخفی یا ظاهر کرد را می‌توان منطقی دانست و این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند تا وان‌پلاس و دیگر تولیدکنندگان به راحتی و به تدریج مسیر پیشرفت را طی کنند.

این فرضیه که وان‌پلاس فقط از صفحه نمایش اولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، با وجود قابلیت مخفی‌سازی بریدگی صفحه نمایش می‌تواند بسیار جذاب‌تر شود. به علاوه، چنین قابلیتی می‌تواند دال بر این باشد که محصول بعدی وان‌پلاس از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد و این خبر را می‌دهد که گوشی آتی این کمپانی در راه است.

وان‌پلاس معمولاً از گوشی‌های خود در ماه ژوئن رونمایی می‌کند ولی اگر می‌خواهد این قابلیت را در محصول بعدی خود جای دهد، باید زمان زودتری را برای معرفی تولید آتی انتخاب نماید.

هم‌اکنون وان‌پلاس تیزرهایی از مدل ۶ را منتشر کرده و حتی برخی مشخصات فنی آن را هم معرفی نموده که پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از این جمله‌اند.

بر اساس شایعات، قیمت وان‌پلاس ۶ (با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت) حدود ۵۲۵ دلار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید