HMD Global تایید کرد ؛ نوکیا ۶ ماه می به بازار آمریکا می آید - تکفارس 
HMD Global تایید کرد ؛ نوکیا ۶ ماه می به بازار آمریکا می آید - تکفارس 
HMD Global تایید کرد ؛ نوکیا ۶ ماه می به بازار آمریکا می آید - تکفارس 

HMD Global تایید کرد ؛ نوکیا ۶ ماه می به بازار آمریکا می آید

پویان ایزدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - 12:00
HMD Global تایید کرد ؛ نوکیا ۶ ماه می به بازار آمریکا می آید - تکفارس 

امسال با وجود رفت و آمد های زیاد در نمایشگاه MWC 2018، نوکیا زیاد علاقه‌ای به فاش کردن اطلاعات خود نشان نداد. با این که چند گوشی جدید را در این نمایشگاه معرفی کرد اما زمان عرضه آن‌ها به طور دقیق مشخص نشده بود. حال شرکت HMD Global تاریخ عرضه نوکیا ۶ در آمریکا را تعیین کرده است.

با همه این تفاسیر ظاهرا گوشی نوکیا۶ مدل ۲۰۱۸،نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۱ که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شدند ، جزو گوشی‌هایی هستند که قرار است در بازار امریکا به فروش برسند. از مجموعه قدرتمند گوشی‌های HMD که امسال رونمایی شدند، چند دستگاه به امریکا راه پیدا خواهد کرد.

خب صد البته خبر خوبی است اما تنها این دو گوشی در امریکا به فروش خواهند رسید. پس دیگر گوشی ها چه می‌شود؟ این در حالی است که طبق خبرهای رسیده تنها باید امیدوار باشیم که طرفداران نوکیا، در ایالات متحده می‌توانند گوشی ،نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ و ،نوکیا ۱ را در ماه می یا ماه ژوئن در بازار آمریکا خریداری کنند و البته پس از آن نوکیا ۷ پلاس نیز به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 6

نوکیا ۶ ۲۰۱۷، نوکیا ۲ و نوکیا ۳۳۱۰ جدید نیز وارد آمریکا شده بودند، البته این را هم اضافه کنیم که هنوز به صورت قطعی فروش نوکیا۷ پلاس در بازار امریکا به تایید نهایی نرسیده و به صورت قطعی مشخص نشده است.

HMD قصد دارد که به سرعت در بین شرکت‌های جهانی رشد کند. همان‌طور که می‌دانید، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس دو گوشی بسیار قدرتمند عرضه‌شده این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 بودند. این برند توانسته در بازارهای چنین و هند هم به صورت موفقیت آمیزی حرکت کند و بازار خوبی برای خود ایجاد نماید. این بازارها پتانسیل رشد خوبی دارند و می‌توانند برای این کمپانی سود آور باشند.

در بین برندهای مختلف گوشی‌های موبایل و در بین کمپانی‌های مختلف، نوکیا، و مایکروسافت با دستگاه‌های لومیا خود روی بازار ایالات متحده بسیار متمرکز بودند و حتی پس از اینکه تعداد زیادی از برندها روی بازارهای اروپا متمرکز بودند، این دو برند همچنان امریکا را مورد هدف خود قرار دادند. اما ناکامی بازار فروش دستگاه‌های Lumia ممکن است در ذهن برخی باقی مانده باشد. طبق آخرین اخبار هنوز هم نوکیا، قصد دارد بازار فروش خود را در امریکا توسعه دهد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید