جوهو سارویکاس از اچ ام دی گلوبال و نوکیا استعفا کرد - تکفارس 
جوهو سارویکاس از اچ ام دی گلوبال و نوکیا استعفا کرد - تکفارس 

جوهو سارویکاس از اچ ام دی گلوبال و نوکیا استعفا کرد

حامد شهرزاد
۸ فروردین ۱۴۰۰ - 11:06
NOKIA 6630 4G

مدیر ارشد محصولات اچ ام دی گلوبال یعنی آقای جوهو سارویکاس خروج خود از این شرکت را اعلام کرد. آقای سارویکاس به مدت ۱۵ سال با نوکیا و اچ ام دی در ارتباط بود و در ژوئن ۲۰۲۰ به عنوان معاون رئیس تجارت اچ ام دی در آمریکای شمالی منصوب شد، جایی که وی مسئول ایجاد روابط با شرکت‌های حمل و نقل و شرکای اکوسیستم و گسترش مجموعه محصولات نوکیا بود. آقای سارویکاس هنوز برنامه‌های آینده خود را فاش نکرده است و مشخص نیست که آیا او در رویداد روز پنجشنبه ۱۹ فروردین معادل با ۸ ‌آوریل اچ ام دی برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا برای آخرین بار قبل از ترک شرکت حضور خواهد داشت یا خیر.

از آن زمانی که شرکت اچ ام دی گلوبال اقدام به خرید لایسنس ساخت و عرضه گوشی‌های نوکیا کرد، این شرکت شروع به احیای مدل‌های کلاسیک و عرضه دوباره آن‌ها با قابلیت‌هایی مثل ۴ جی و بعضی قابلیت‌های هوشمند دیگر کرده است.

اولین نسخه مدرن این نوع موبایل‌ها نوکیا ۳۳۱۰ بود که در نسخه‌های ۲ جی، ۳ جی و ۴ جی عرضه شد. همچنین مدل نوکیا ۸۸۱۰ موسوم به بنانا فون در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. نوکیا ۲۷۲۰ سال قبل و نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس‌ موزیک در اوایل امسال عرضه شدند.

انتظار می‌رود اچ ام دی در رویداد روز پنجشنبه ۱۹ فروردین معادل با ۸‌ آوریل از سه تلفن هوشمند جدید نوکیا یعنی جی ۱۰، ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ رونمایی کند. اچ ام دی هنوز چیزی در مورد این گوشی‌ها افشا نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که جی ۱۰ دارای تراشه هلیو پی ۲۲ درون آن است و با قیمت ۱۴۰ یورو به فروش می‌رسد.

جوهو سارویکاس به مدت ۱۵ سال با اچ ام دی گلوبال و نوکیا همکاری می‌کرد

اچ ام دی گلوبال نوکیا

از طرف دیگر، ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ دارای تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ در زیر بدنه خواهند بود و ایکس ۲۰ حتی هفته گذشته با ۶ گیگابایت حافظه رم در گیک بنچ دیده شد.

امیدواریم قبل از رونمایی پیش بینی شده در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین معادل با ۸‌ آوریل اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن‌های هوشمند را شاهد باشیم.

او در توییتر خود در مورد این موضوع نوشت:

بعد از ۱۵ سال شگفت انگیز با نوکیا و اچ ام دی، من تصمیم سختی گرفته‌ام که زمان حرکت است. من به آنچه با هم به دست آورده‌ایم بسیار افتخار می‌کنم و می‌دانم که موفقیت تلفن‌های اچ ام دی و نوکیا ادامه خواهد یافت. برای اخبار تلفن‌های نوکیا، نوکیا موبایل را دنبال کنید. برای همه چیز ممنون.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.