نوکیا ۸۱۱۰ با طراحی جدید، پشتیبانی از اینترنت ۴G و برنامه های کاربردی رونمایی شد - تکفارس 
نوکیا ۸۱۱۰ با طراحی جدید، پشتیبانی از اینترنت ۴G و برنامه های کاربردی رونمایی شد - تکفارس 
نوکیا ۸۱۱۰ با طراحی جدید، پشتیبانی از اینترنت ۴G و برنامه های کاربردی رونمایی شد - تکفارس 

نوکیا ۸۱۱۰ با طراحی جدید، پشتیبانی از اینترنت ۴G و برنامه های کاربردی رونمایی شد

پویان ایزدی
۹ اسفند ۱۳۹۶ - 11:07
نوکیا 8110 جدید 4G

در فیلم ماتریکس اگر به یاد داشته باشید نئو از گوشی نوکیا ۸۱۱۰ استفاده می کرد که خود نوعی نوستالژی برای ما به حساب می آید. شرکت HMD Global نوع جدیدی از این سری گوشی را با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۴G عرضه کرده است.

نوکیا ۸۱۱۰ جدید از طراحی خمیده و حالت موزی شکل بهره می برد و دارای رنگ زرد است. از طرفی رنگ سیاه آن نیز در بازار موجود خواهد بود.

از طرفی این گوشی اولین گوشی با کاور کشویی است که در بازار عرضه می‌شود. این کاور در زمان تماس به شما اجازه می‌دهد تا کشو را با سرعت باز و بسته کنید.

در این گوشی سیستم عامل KaiOS به کار رفته که از فایرفاکس برگرفته شده است. این سیستم عامل می‌تواند نوستالژی را در قرن ۲۱ برای گوشی هوشمند زنده کند. برنامه‌های سرچ گوگل، گوگل مپس و گوگل اسیستنت را می‌توانید روی آن اجرا کنید و همچنین مخاطبین و تقویم خود را با اکانت گوگل همگام‌سازی نمایید.

نوکیا ۸۱۱۰ جدید برای شما فیسبوک و توییتر نیز به همراه دارد. دوربین سلفی در این گوشی موجود نیست و تنهای می‌توانید از دوربین ۲ مگاپیکسلی آن استفاده کنید.

می‌خواهید باور کنید یا نه، نوکیا ۸۱۱۰ جدید به پردازنده اسنپدراگون ۲۰۵ مجهز شده است.

در این گوشی قابلیت هات اسپات نیز قرارگرفته که می‌توانید اینترنت ۴G آن را به اشتراک بگذارید همچنین قابلیت تماس‌های ۴G نیز برای آن در نظر گرفته شده است. با باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپری می‌توانید تا ۹ ساعت مکالمه ۴G و تا ۴۸ ساعت گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید. همچنین جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متر نیز در نوکیا ۸۱۱۰ جدید قرار دارد. این گوشی دارای نسخه‌های تک سیم کارت و دو سیم کارته نیز هست.

قیمت نوکیا ۸۱۱۰ ۴G برابر با ۸۰ یورو است و از ماه اردیبهشت به دست کاربران و علاقه‌مندان خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید