پتنت ثبت شده سامسونگ طراحی احتمالی Galaxy S9 را نشان می‌دهد - تکفارس 
پتنت ثبت شده سامسونگ طراحی احتمالی Galaxy S9 را نشان می‌دهد - تکفارس 
پتنت ثبت شده سامسونگ طراحی احتمالی Galaxy S9 را نشان می‌دهد - تکفارس 

پتنت ثبت شده سامسونگ طراحی احتمالی Galaxy S9 را نشان می‌دهد

امید بصیری
۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
پتنت ثبت شده سامسونگ طراحی احتمالی Galaxy S9 را نشان می‌دهد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد در نسل بعدی گوشی های سری گلکسی اس خود طراحی فوق العاده ای را به کار ببرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مشخص شده است که سامسونگ پتنتی با نام KIPRIS را در ماه می سال گذشته میلادی برای گوشی های هوشمند ثبت کرده است که به احتمال بسیار زیاد مربوط به گوشی بسیار مورد انتظار گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) است که صفحه نمایش لبه به لبه ای را شامل می شود که فقط در قسمت بالایی برای برخی سنسور ها مکان مخصوصی در نظر گرفته شده است و بقیه قسمت ها کاملاً در اختیار صفحه نمایش قرار دارند. این پتنت بسیار قبل تر از زمانی ثبت شده است که شایعات مربوط به وجود یک آیفون با صفحه نمایش لبه به لبه منتشر شده است که به احتمال بسیار زیاد گوشی آیفون ۸ خواهد بود.

این طراحی که شبیه به طراحی های درز کرده از آیفون ۸ می باشد، یک گوشی با صفحه نمایش لبه به لبه بدون هیچ گونه حاشیه ای را نشان می دهد. یک صفحه نمایش لبه به لبه که به احتمال بسیار زیاد از استاندارد اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) بهره می برد تمام قسمت جلویی گوشی را می پوشاند که صرفاً توسط یک بخش در بالایی گوشی که محل قرارگیری اسپیکر، دوربین مخصوص عکس برداری سلفی و یک سری سنسور خواهد بود اشغال خواهد شد.

گلکسی اس ۹ مثل گوشی صفحه نمایش گلکسی اس ۸ از یک صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی بهره خواهد برد، در حالی که گلکسی اس ۹ + همانند گوشی مثل گلکسی اس ۹ + از یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی بهره خواهد برد. این گوشی ها احتمالاً از یک حسگر اثر انگشت که با صفحه نمایش گوشی ادغام شده باشد بهره می برند، چیزی که سامسونگ نتوانست در گوشی گلکسی اس ۸ به آن دست یابد.

هنوز گفتن این که آیا نسل بعدی گلکسی های سامسونگ به همراه یک صفحه نمایش لبه به لبه به بازار عرضه خواهند شد یا خیر بسیار زود است چرا که می دانیم سامسونگ سابقه ثبت پتنت هایی را دارد که هیچ وقت از آن ها استفاده نکرده است اما بی شک می توان به این مسئله امید داشت. حداقل می دانیم که امکان ساخت این گوشی ها وجود دارد چرا که در حال حاضر یکی از آن ها را با گوشی اسنشال فون (Essential Phone) دیده ایم. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید