سری ۲۰۱۷ گلکسی C7 در TENAA دیده شد - تکفارس 
سری ۲۰۱۷ گلکسی C7 در TENAA دیده شد - تکفارس 
سری ۲۰۱۷ گلکسی C7 در TENAA دیده شد - تکفارس 

سری ۲۰۱۷ گلکسی C7 در TENAA دیده شد

سارا کاویانی
۱ مرداد ۱۳۹۶ - 00:23
سری ۲۰۱۷ گلکسی C7 در TENAA دیده شد - تکفارس 

هفته گذشته یک افشا کننده قابل اعتماد توییتری شایعه کرد که در گلکسی سی ۷(۲۰۱۷) دوربین دوگانه تعبیه شده و حالا این دستگاه  در مرجع تایید چینی  TENAA با دوربین دوگانه ثبت شده است.

متاسفانه این مدرک جزییات زیادی از دستگاه را فاش نمی‌کند، به جز اینکه این دستگاه دو سنسور دوربین دارد که شبیه به مدلی است که در گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) و گلکسی نوت ۸ تعبیه شده است.

اگر چه که این اطلاعات فاش شده الزامن مشخص نمی‌کند که در گلکسی سی ۷ (۲۰۱۷) دوربین دوگانه تعبیه می‌شود. ممکن است سامسونگ فقط این تنظیمات را در این گوشی آزمایش کرده و سپس آن را کنار بگذارد اگر چه که احتمال این موضوع بسیار کم نیست.

امروزه، گلکسی سی ۷(۲۰۱۷) خرید عالی محسوب نمی‌شود. در نسخه قبلی این دستگاه، گلکسی سی ۷،به صفحه نمایش ۵.۷ اینچ سوپر امولد مجهز شده و وظیفه پردازش دستگاه به عهده چیپ ست اسنپ دراگون ۶۲۵ قرار گرفته است. سامسونگ برای این دستگاه ۴ گیگا بایت رم در نظر گرفته و در پنل پشتی دوربین ۱۶مگا پیکسلی تعبیه شده و دوربین جلو ۸ مگا پیکسل کیفیت دارد و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری به آن قدرت می‌دهد.

معمولا خانواده گلکسی سی به چین اختصاص دارد و به نظر می‌رسد که از بخش تایید بدنه عبور کرده و رونمایی آن بسیار نزدیک است. البته هنوز دقیقا زمان رونمایی آن مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید