تاریخ عرضه Galaxy Note 8 رسماً تایید شد - تکفارس 
تاریخ عرضه Galaxy Note 8 رسماً تایید شد - تکفارس 
تاریخ عرضه Galaxy Note 8 رسماً تایید شد - تکفارس 

تاریخ عرضه Galaxy Note 8 رسماً تایید شد

امید بصیری
۳۰ تیر ۱۳۹۶ - 10:08
تاریخ عرضه Galaxy Note 8 رسماً تایید شد - تکفارس 

در هفته های اخیر صبحت های زیادی درباره تاریخ احتمالی عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ شده است. گزارش ها اعلام می کنند که این گوشی از تاریخ احتمالی عرضه آن زودتر عرضه خواهد شد. این بدان معنی است که این گوشی زودتر از نمایشگاه IFA 2017 عرضه می شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ تایید کرده است که گوشی گلکسی نوت ۸ در اواخر ماه آگوست عرضه خواهد شد. این شرکت با فرستادن دعوت نامه هایی برای خبرنگاران رسماً این رویداد را تایید کرده است. گفته می شود که سامسونگ یک رویداد جداگانه در شهر نیویورک برای معرفی گلکسی نوت ۸ برگزار خواهد شد. احتمالاً این اتفاق نیز خواهد افتاد. این رویداد در تاریخ ۲۳ آگوست(۱ شهریور) برگزار خواهد شد.

بی شک این رویداد برای سامسونگ بسیار مهم خواهد بود چرا که این شرکت تلاش می کند تا سری گلکسی نوت خود را بعد از فاجعه پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ دوباره به عنوان یک پرچم دار معرفی کند. سامسونگ پس از فاجعه پیش امده برای گلکسی نوت ۷ سریعاً اعلام کرد که این پایان کار سری نوت نخواهد بود و این شرکت اجازه نخواهد داد مسائل پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ در ادامه راه این سری مشکلاتی پیش بیاورد.

تا بدین جا حدس می زنیم که گلکسی نوت ۸ از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با کیفیت Infinity Display خواهد داشت و پردازنده آن نیز یکی از دو نسخه اگزینوس ۸۸۹۵ و یا اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و ۶ گیگابایت حافظه رم نیز خواهد داشت. این گوشی احتمال دارد اولین نسخه از گوشی های سامسونگ باشد که از یک دوربین دوگانه بهره می برد.

هنوز باید منتظر بمانیم تا بفهمیم از زمان معرفی این گوشی در تاریخ ۲۳ آگوست و عرضه آن چقدر طول خواهد کشید. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید