گوشی Essential در ماه ژوئن عرضه می شود - تکفارس 
گوشی Essential در ماه ژوئن عرضه می شود - تکفارس 
گوشی Essential در ماه ژوئن عرضه می شود - تکفارس 

گوشی Essential در ماه ژوئن عرضه می شود

سارا کاویانی
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - 13:08
گوشی Essential در ماه ژوئن عرضه می شود - تکفارس 

امروز اندی روبین به صورت رسمی گوشی هوشمند خود را معرفی کرد، این گوشی بدون تردید یکی از جذاب ترین دستگاه هایی است که در طول چندین سال گذشته مشاهده کرده ایم. در ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

در ساخت این گوشی اندکی از تیتانیوم استفاده شده( که مقداری دوام آن را بالا می‌برد)، و به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و تقریبا بدون لبه با رزلوشن ۱۳۱۲*۲۵۶۰ پیکسل، و پردازشگر قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است.

با اینکه گوشی  Essential را می توان در حال حاضر در آمریکا رزرو کرد، اما تاریخ دقیق انتشار برای آن در نظر گرفته نشده است. خوشبختانه، ما اکنون می‌دانیم دستگاه به زودی روانه بازار خواهد شد. امروز،در کنفرانس کد ۲۰۱۷، اندی روبین گفت گوشی Essential  حداکثر تا ماه بعد روانه بازار خواهد شد – پس این دستگاه باید قبل از پایان ژوئن بدست کاربران برسد.
اندی روبین همچنین اشاره کرد که این دستگاه – که از اندروید ۷ نوقا استفاده می‌کند – با دستیار دیجیتال  خاص خودش می‌آید. و همچنین اسپیکر هوشمند خانگی  Essential – که با سایر دستگاه های هوشمند مثل Google Home  و Amazon Echo رقابت خواهد کرد- نیز ازین دستیار بهره می برد اکنون مشخص نیست که این دستیار دیجیتالی با دستیار گوگل ، یا سیری یا Alexa (دستیار امازون) یا Cortana چه تفاوتی خواهد داشت. اما ما هفته آینده جزیئات بیشتری در مورد آن به شما خواهیم گفت پس حتما به تکفا سر بزنید

برای یادآوری، گوشی Essential  به صورت آنلاک روانه بازار می‌شود (۶۹۹ دلار)، و در اکثر ارائه کنندگان خدمات ارتباطی آمریکایی در دسترس خواهد بود. در آغاز، دستگاه را فقط به صورت آنلاین می‌توانید تهیه کنید، اما دیگر راه های توزیع نیز به تدریج اضافه خواهد شد.نظر شما چیست؟ آیا گوشی Essential را می‌خرید؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید