Essential، شرکت ایمیل Cloud Magic را خرید - تکفارس 
Essential، شرکت ایمیل Cloud Magic را خرید - تکفارس 

Essential، شرکت ایمیل Cloud Magic را خرید

سید محمد معلمی
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 23:30
Essential، شرکت ایمیل Cloud Magic را خرید - تکفارس 

بر اساس یک گزارش تازه منتشر شده، شرکت اسنشال به تازگی در دنیای تکنولوژی یک خرید بزرگ انجام داده است. این کمپانی که توسط اندی روبین، پدر سیستم عامل اندروید تأسیس شد، با قیمتی که مشخص نیست، Cloud Magic را خریداری کرده است.

Cloud Magic همان شرکتی است که اپلیکیشن ایمیل Newton Mail را ساخت و در ماه سپتامبر این نرم‌افزار را از دسترس خارج کرد و بیش از ۴۰ هزار مشترک آن را سردرگم نگه داشت. البته شاید بسیاری دلیل رخ دادن چنین اتفاقی را بدانند زیرا کار کردن یک نرم‌افزار مدیریت ایمیل پولی با داشتن رقبای قدرتمند و رایگانی مانند Gmail یا Outlook تقریباً غیرممکن است.

نقشی که اسنشال در کمپانی Cloud Magic ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نیست. در ماه می، این شرکت کار کردن برای تولید گوشی جدید خود را به فراموشی سپرد و اعلام کرد که می‌خواهد بیشتر تمرکزش را روی اسپیکر هوشمند Essential Home بگذارد. سپس این پروژه نیز تا حدودی لغو شد و حدود ۳۰ درصد کارکنان اسنشال اخراج شدند. آخرین اخبار دریافت شده بیانگر این موضوع هستند کمپانی مذکور می‌خواهد یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی با صفحه نمایش کوچک بسازد. این وسیله با فرمان‌های صوتی کار خواهد کرد، به صورت خودکار به پیام‌های متنی و ایمیل‌ها پاسخ خواهد داد و به طور هوشمند، اقدامات مربوط به رزرواسیون را انجام می‌دهد. ضمن اینکه این ابزار هوشمند توانایی برقراری تماس را نیز خواهد داشت.

اسنشال ۳۰۰ میلیون دلار بودجه برای تولید گوشی هوشمند جدید خود کنار گذاشته است. همچنین گفته می‌شود که اسنشال قرار است از این دستگاه در نمایشگاه Consumer Electronics Show یا CES که ماه آینده در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، رونمایی کند.

در پایان اشاره کنیم که شاید خرید شرکت ایمیل Cloud Magic به این دلیل بوده تا توانایی‌های هوش مصنوعی گوشی آتی اسنشال افزایش یابد.

شما فکر می‌کنید اسنشال این شرکت را با چه هدفی خریداری کرده است؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.