تولید اسنشال فون متوقف شد، این شرکت در حال کار برروی گوشی جدید خود است - تکفارس 
تولید اسنشال فون متوقف شد، این شرکت در حال کار برروی گوشی جدید خود است - تکفارس 

تولید اسنشال فون متوقف شد، این شرکت در حال کار برروی گوشی جدید خود است

حسین چوبین
۹ دی ۱۳۹۷ - 22:01
تولید اسنشال فون متوقف شد، این شرکت در حال کار برروی گوشی جدید خود است - تکفارس 

اسنشال فون یا PH-1 از سال ۲۰۱۷ و توسط موسس مشترک اندروید، اندی روبین تولید شد، و با سخت‌افزاری ایده‌آل، وعده به‌روزرسانی های ماهانه و همچنین ایجاد یک شکاف بزرگ بین تکنولوژی های گوشی های هوشمند معرفی گردید. این گوشی در مدت فعالیت و تولید خود حواشی زیادی را پشت‌سر گذاشت. هر روزه خبرهای بدی از این گوشی منتشر می‌شد که همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل موفق نشدن این گوشی باشد. دلایلی همچون به تاخیر انداختن راه‌اندازی بازار مناسب برای این گوشی توسط مدیران اجرایی، کاهش میزان کار و فعالیت شرکت تولید کننده، تخفیف‌های بی‌دلیل برای نجات شرکت تولید کننده (درواقع نمی‌شد به آن ها تخفیف گفت). در هرصورت دیگر خبری از این گوشی و وعده‌ها و تکنولوژی قدرتمند آن نیست.

یک سخنگوی رسمی اسنشال به یک نکته مثبت در مصاحبه خود اشاره کرد که امیدواریم که چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد. وی اینگونه اعلام کرد:

ما اسنشال فون را در وبسایت essential.com به فروش می‌رسانیم، و هیچ چیز جدیدی به این گوشی اضافه نخواهیم کرد. ما به سختی در حال کار برروی تولید موبایل بعدی خود هستیم و به فروش لوازم جانبی، فراهم کردن نرم‌افزارهایی سریع و به‌روز و همچنین پشتیبانی برای مشتریانی که این گوشی را خریداری کرده‌اند ادامه می‌دهیم.

حال باید منتظر محصول بعدی این شرکت باشیم تا متوجه شویم که این گوشی دارای چه جزئیاتی است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این گوشی موجود نیست و این ما را به شک می‌اندازد که آیا این گوشی با نام PH-2 معرفی خواهد شد و ادامه این نسخه به حساب می‌آید یا نه؟ اما نکته‌ای که باید به آن اهمیت داده شود این است که این شرکت به فکر حمایت از کاربران و مشتریان خود می‌باشد و این اطمینان را به کاربران خود می‌دهد تا با خاطری آسوده گوشی‌های این شرکت را تهیه کنند.

نظر شما کاربران تکفارس دررابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است برروی کلمه تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید