پتنت ‌های Essential دلیل خرید این شرکت بوده است - تکفارس 
پتنت ‌های Essential دلیل خرید این شرکت بوده است - تکفارس 

پتنت ‌های Essential دلیل خرید این شرکت بوده است

مهدی حلوائی
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - 17:00
ناثینگ Essential

دیروز در خبری اعلام شد که مالکیت شرکت گوشی‌سازی Essential به شرکت ناثینگ (Nothing) که کارل پی (Carl Pei) موسس آن است، واگذار شده است. جزییات این خبر در اسناد اداره مالکیت معنوی کشور انگلستان فاش شده بود و براساس آن، این انتقال مالکیت در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۹ (۶ ژانویه‌ ۲۰۲۱) انجام شده بود.

کارل پی گزارش‌های روز گذشته را تایید کرد و اعلام کرد که این معامله برای به‌دست آوردن پتنت‌های شرکت Essential صورت گرفته است. او درباره‌ی اهداف شرکت ناثینگ برای استفاده از پتنت‌های Essential صحبتی نکرد. با  این حال می‌توان انتظار داشت که شرکت ناثینگ به زودی وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود.

بله، شایعات درست هستند و ما برند Essential را خریداری کرده‌ایم. در حال حاضر چیزی برای به‌اشتراک‌گذاشتن در مورد برنامه‌های ما برای Essential وجود ندارد.

_ کارل پی ۱۷ فوریه ۲۰۲۱

اوایل همین ماه بود که شرکت ناثینگ از برنامه‎‌‌ی خود برای ساخت هدفون‌های بی‌سیم خبر داده بود. در آن زمان، پی از ایده خود برای ساخت اکوسیستمی از دستگاه‌ها خبر داده بود که بتوانند به راحتی به یکدیگر متصل شده و به‌طور هماهنگ با یکدیگر کار کنند. به‌دست آوردن مالکیت Essential توسط ناثینگ جذاب به‌نظر می‌رسد و ممکن است در آینده شاهد ساخت دستگاه‌های جالبی توسط این شرکت باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.