پیش خرید نسخه های بدون قفل گلکسی S8 و S8+ هم اکنون در دسترس - تکفارس 
پیش خرید نسخه های بدون قفل گلکسی S8 و S8+ هم اکنون در دسترس - تکفارس 
پیش خرید نسخه های بدون قفل گلکسی S8 و S8+ هم اکنون در دسترس - تکفارس 

پیش خرید نسخه های بدون قفل گلکسی S8 و S8+ هم اکنون در دسترس

امید بصیری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:11
پیش خرید نسخه های بدون قفل گلکسی S8 و S8+ هم اکنون در دسترس - تکفارس 

به نظر می رسد که نسخه های آنلاکد(Unlocked) یا بدون قفل پرچم داران جدید سامسونگ در حوزه ی گوشی های هوشمند یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + در دسترس مشتریان در ایالات متحده قرار گرفته اند. در ادامه  ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید.

سامسونگ امروز اعلام کرد که مشتریانی که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند می توانند پیش سفارش های خود را برای نسخه های بدون قفل گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + ثبت کنند. این گوشی ها زیر مجموعه ای از بخش آنلاکد سامسونگ هستند و می توانند توسط اکثر اپراتور های مخابراتی در ایالات متحده و سر تا سر دنیا استفاده شوند. سامسونگ هم چنین تاریخ رسمی عرضه ی پرچم دار جدید خود در بازار ایالات متحده را نیز اعلام کرده است.

هیچ تفاوتی بین این گوشی ها با گوشی هایی که از کمپانی های ارتباطی ای نظیر ای تی اند تی (AT & T) و یا وریزون(Verizon) تهیه بشوند وجود ندارد. تمامی مشخصات و ویژگی یکسان باقی می مانند. بزرگ ترین تغییر این است که مشتریان به یک اپراتور محدود نمی شوند و می توانند از اپراتور های مختلفی بر روی گوشی خود استفاده کنند و مجبور نباشند گوشی خود را برای عوض کردن اپراتور پس بفرستند.

مشتریان ایالات متحده ی سامسونگ می توانند گلکسی اس ۸ را به قسمت ۷۲۴.۹۹ دلار و گلکسی اس ۸+ را به قیمت ۹۲۴.۹۹ دلار پیش خرید کنند. سامسونگ نسخه ی بدون قفل این گوشی را در رنگ مشکی نیمه فقط عرضه می کند. مشتریان می توانند این گوشی ها را از طریق مکان های بست بای در سر تا سر کشور، سایت بست بای و یا سایت رسمی سامسونگ به نشانی پیش خرید کنند.

مشتریان می توانند از تخفیف ها و مزایای خرید از هر کدام از فروشگاه های بست بای و یا سامسونگ استفاده کنند. از جمله ی آن ها می توان به تخفیف در قیمت کلی گوشی و یا دریافت مبلغی پول دیجیتال همان فروشگاه برای خرید محصولات مشابه را نام برد.

سامسونگ هم چنین رسماً تایید کرده است که نسخه های بدون قفل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + را به صورت رسمی در تاریخ ۳۱ ماه می در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید