کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed معرفی شد - تکفارس 
کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed معرفی شد - تکفارس 
کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed معرفی شد - تکفارس 

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed معرفی شد

فرشاد مکوندی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 18:29
G Pro X 60 Lightspeed

لاجیتک از کیبورد گیمینگ جدید خود با نام G Pro X 60 Lightspeed با تمرکز بر نیاز بازیکنان حرفه‌ای رونمایی کرد. کیبورد جدید لاجیتک نسبت به کیبوردهای دیگر کوچک‌تر است و حمل آن برای شرکت در مسابقات رقابتی و همچنین استفاده از آن بر روی میزهای شلوغ آسان‌تر است.

کیبورد جدید لاجیتک ۴۰ درصد از کیبوردهای سایز کامل کوچک‌تر است؛ این سایز به دلیل صرفه جویی در فضا، در بین شرکت‌کنندگان در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی (Esport) محبوب است. همچنین کوچکی این کیبورد به حرکت راحت‌تر موس در بازی‌هایی که به واکنش سریع نیاز دارند، کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم کیبورد جدید لاجیتک، استفاده از تکنولوژی Keycontrol است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای هر کلید، ۱۵ عملکرد مختلف را تعریف کنند. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند تا علیرغم کوچک‌تر شدن اندازه‌ی کیبورد، بازیکنان به تمام دستورات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

G Pro X 60 Lightspeed

این کیبورد از تکنولوژی بی‌سیم Lightspeed لاجیتک استفاده می‌کند تا اتصال سریع و مطمئن کیبورد را تضمین کند. این تکنولوژی حتی در مکان‌هایی با تعداد زیاد سیگنال بی‌سیم نیز به خوبی کار می‌کند؛ مکان‌هایی مانند تورنومنت‌های گیمینگ که در آن‌ها تعداد سیگنال‌های بی‌سیم زیاد است.

برای واکنش سریع‌تر در بازی‌ها، کیبورد PRO X 60 همراه با سوییچ‌های نوری عرضه می‌شود. سوییچ‌های نوری برای ثبت عملکرد از نور استفاده می‌کنند، به همین دلیل این سوییچ‌ها از نمونه‌های سنتی سریع‌تر هستند.

از دیگر ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به استفاده از کلیدهای بادوام دوگانه PBT، نورپردازی قابل برنامه‌ریزی، دکمه‌ای برای حالت بازی، تنظیمات صدا، تنظیمات چند رسانه‌ای و پشتیبانی از بلوتوث اشاره کرد. این کیبورد به همراه کیسی مقاوم جهت حمل آسان آن عرضه می‌شود.

کیبورد PRO X 60 LIGHTSPEED در حال حاضر برای پیش‌ سفارش در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی در دسترس است. این کیبورد با قیمت ۱۷۹ دلار در آمریکا و ۲۲۹ یورو در اروپا در اواخر ماه آپریل (اردیبهشت ماه) عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید