لاجیتک با میکروفون های Blue خداحافظی می کند - تکفارس 
لاجیتک با میکروفون های Blue خداحافظی می کند - تکفارس 

لاجیتک با میکروفون های Blue خداحافظی می کند

افشین نوری
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10:18
لاجیتک

شرکت لاجیتک به عنوان یکی از سازندگان مطرح لوازم جانبی کامپیوتر مثل ماوس، کیبورد و وبکم ظاهرا قصد دارد میکروفون‌های برند Blue خود را دیگر ادامه ندهد و از طرفی هم محصولات Yeti و Astro خود را تحت برند Logitech G عرضه کند.

لاجیتک در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی در صنعت لوازم جانبی کامپیوتر داشه است و شرکت‌هایی مثل Astro و Blue را خریداری کرده است. حالا طبق یک گزارش جدید به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد تغییراتی در برندهای خود ایجاد کند.

لاجیتک

این شرکت می‌خواهد به‌طور کلی خط تولید میکروفون ‌های Blue را متوقف کند و در عوض برند جدیدی با نام Logitech G ارائه کند که محصولات Yeti و Astro را در بر بگیرد. میکروفون‌های Blue عمدتا به خاطر کیفیت بالای خود شناخته می‌شوند، اما ظاهرا لاجیتک معتقد است که با تجمیع برندهای صوتی خود تحت برند Logitech G بهتر می‌تواند به مشتریان خدمت ارائه کند.

طبق این برنامه، میکروفون‌های Yeti به Logitech Yeti ری‌برند خواهند شد و تحت برند Logitech G فروخته خواهند شد. سایر محصولات Blue مثل میکروفون Snowball و نرم‌افزار پردازش صوتی Blue VO!CE نیز تحت همین برند فروخته خواهند شد. لاجیتک همچنین گفته است که یک محصول Astro جدید در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. این محصول هم تحت برند Logitech G عرضه خواهد شد.

مدیرعامل لاجیتک گفته است که شرکت آن‌ها خودش را متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریانش می‌داند و با تجمیع برندها می‌توانند محصولات متنوع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینم با تغییراتی که در برندهای لاجیتک ایجاد خواهد شد، مشتریان تا حد از این تغییرات راضی خواهند بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید