بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 
بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 
بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 

بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی

تکفارس
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - 01:44
بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 

مانیتور لمسی فروشگاهی ازجمله جدیدترین وسایل هوشمندی است که سرعت انجام کارها را در فروشگاه‌ها، بیش از هر زمان دیگری افزایش می‌دهد. این ابزار کاربردی با بهره‌مندی از رابط کاربری ساده خود، می‌تواند پاسخگوی مشکلات زیادی در فروشگاه‌ها باشد. در این مطلب به بررسی این مانیتورها خواهیم پرداخت.

مانیتور فروشگاهی لمسی چیست؟

مانیتور فروشگاهی یا مانیتور لمسی تاچ اسکرین از بهترین مانیتورهای لمسی تولید شده است که به‌واسطه بهره‌مندی از یک رابط کاربری ساده و پویا، تجربه‌ای متفاوت در خرید مشتریان فروشگاه‌ها به‌وجود می‌آورد. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین مانیتور لمسی که می‌توان از آن در یک فروشگاه استفاده کرد، می‌پردازیم.

مانیتور فروشگاهی ابزاری کارآمد برای ارتقای راندمان و سودآوری کسب‌وکار شما است. در دنیای رقابتی امروز، فروشگاه‌ها برای جذب مشتری و افزایش فروش، نیاز به استفاده از ابزارهای نوین و کارآمد دارند. مانیتورهای فروشگاهی (Touchscreen Monitor) با رابطه‌ی کاربری ساده و تعاملی، تجربه‌ی خریدی جذاب و به یاد ماندنی برای مشتریان خلق می‌کنند و در عین حال، به صاحبان کسب‌وکار در ارتقای راندمان و سودآوری کمک می‌کنند. از مانیتورهای فروشگاهی می‌توان به عنوان دیجیتال ساینیج و یا استند لمسی فروشگاهی هم استفاده کرد. این نوع مانیتورها که به عنوان مانیتور لمسی فروشگاهی، مانیتور صندوق فروشگاهی و مانیتور دوم صندوق فروشگاهی نیز شناخته می‌شوند، در انواع مختلف و با کارایی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند.

انواع مانیتور لمسی فروشگاهی را بشناسید

به‌طور کلی مانیتورهای لمسی که در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرا می‌گیرند، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

صندوق فروشگاهی یا Cash Register: این مانیتور لمسی کوچک مخصوص کادر فروشگاه است تا به‌وسیله آن، محاسبه و مدیریت سفارش‌ها انجام شود.

استند لمسی فروشگاهی یا Touch Stand: این مدل از مانیتور فروشگاهی برای مشتریان طراحی شده تا به ثبت و مدیریت سفارش‌های خود بپردازند.

این دو دسته، از بهترین مانیتورهای لمسی مورد استفاده در فروشگاه‌ها هستند و امکانات مختلف و زیادی مانند ثبت سفارش، لیست تراکنش‌ها، پروفایل مشتریان، امکان پرداخت قسطی و نقد را ارائه می‌دهند. در ادامه مطلب، چندین مدل مانیتور لمسی فروشگاهی و استندهای لمسی فروشگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

Posiflex XT-4015

این مانیتور لمسی نیز یکی دیگر از بهترین صندوق‌های فروشگاهی است که نمایشگر آن ۱۵ اینچ بوده و فناوری لمسی آن خازنی است. این دستگاه یکی از متنوع‌ترین صندوق‌های فروشگاه در بخش پردازنده مرکزی است که از مدل‌های Intel Ivy Bridge G1620 تا Intel Ivy Bridge Core i7-3770 را شامل می‌شود.

سیستم‌عامل قابل پشتیبانی در این دستگاه، ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ است که امکان تغییر آن به یکی از توزیع‌های رایج لینوکس نیز امکان‌پذیر خواهد بود. این مانیتور لمسی فروشگاهی دارای رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR3L است و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD، با امکان ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت است. از نقاط منفی نمایشگر لمسی Posiflex XT-4015 می‌توان به صفحه‌نمایش TFT آن با وضوح پایین ۱۰۲۴ در ۷۶۸ آن اشاره کرد.

بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 

POSBANK APEXA TL Qi3

یکی دیگر از بهترین صندوق‌های فروشگاهی، POSBANK APEXA TL Qi3 است که همانند دو مدل قبلی با نمایشگری ۱۵ اینچی همراه شده که فناوری تاچ آن خازنی است. این دستگاه قابلیت اجرای ویندوز ۱۰ به بالا را دارد و پردازنده مرکزی آن نیز از نوع intel Tiger Lake core i3-1115G4 است.

این مانیتور لمسی فروشگاهی در مدل استاندارد به ۴ گیگابایت رم DDR4 و در مدل نهایی خود، به ۳۲ گیگابایت رم مجهز شده است. حافظه ذخیره‌سازی دستگاه نیز ۱۲۸ گیگابایت و از نوع SSD است تا سرعت پردازش انتقال داده بسیار بالایی را ارائه دهد. از نقاط مثبت نمایشگر لمسی این دستگاه می‌توان به روشنایی بسیار خوب آن اشاره کرد. در ادامه چندین مدل ازاستندهای لمسی فروشگاهی نیز معرفی می‌شود.

استند لمسی Best

نمایشگر ۴K این استند لمسی مخصوص فروشگاه‌ها در ابعادی بین ۱۹ تا ۷۵ اینچ ارائه شده است که قابلیت اجرای همزمان دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید را دارد. در بحث مشخصات سخت‌افزاری، این مانیتور لمسی فروشگاهی قابلیت انتخاب و ارتقا براساس نوع نیاز و خواست کاربران را دارد و به‌همین دلیل محدود به مدل سخت‌افزار خاصی نیست.

این دستگاه به ورودی‌های USB، LAN، HDMI و VGA مجهز شده است. از قابلیت‌های مهم آن، امکان ایجاد دیتابیسی از اطلاعات کاربران است که می‌تواند برای مدیریت بهتر مشتریان نیز عالی عمل کند. برای این دستگاه، امکان اتصال از طریق LAN و WiFi نیز فراهم شده است.

استند لمسی Vector

مشابه مدل قبلی، این مدل استند لمسی نیز با نمایشگر ۴K در ابعادی بین ۱۹ تا ۷۵ اینچ متناسب با نیاز محیط فروشگاه ارائه شده است. سیستم‌عامل این دستگاه می‌تواند همزمان اندروید یا ویندوز ۱۰ باشد، شیشه محافظ دستگاه، نمایشگر آن را در برابر احتمال آسیب‌های فیزیکی تا حد زیادی حفظ می‌کند.

همچنین این مانیتور لمسی فروشگاهی دارای امکان اتصال به LAN و WiFi بوده و قابلیت استفاده به‌صورت یک میز لمسی یا یک کیوسک ایستاده را نیز دارد. در این مدل هم سخت‌افزار دستگاه می‌تواند براساس انتخاب کاربر باشد تا هیچ محدودیتی از حیث اجرا و عملکرد نداشته باشید.

بهترین انواع مانیتور لمسی فروشگاهی - تکفارس 

BAYAMAX K2

این مانیتور لمسی ازجمله بهترین صندوق‌های فروشگاهی محسوب می‌شود که نمایشگری با ابعاد ۱۵ اینچ و امکان تغییر زاویه تا ۱۲۰ درجه را دارد. تکنولوژی تاچ این مانیتور به‌صورت خازنی است و پردازنده مرکزی آن Intel Celeron J1900 است که در نسخه‌های Core i3 نسل ششم نیز موجود است.

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت و از نوع DDR4 بوده که امکان ارتقا تا ۸ گیگابایت نیز دارد. حافظه ذخیره‌سازی دستگاه نیز ۱۲۰ گیگابایت از نوع SSD است که سرعت بالاتری نسبت به مدل‌های مجهز به HDD دارد. این حافظه امکان ارتقا تا ۲۴۰ گیگابایت نیز خواهد داشت.

این مانیتور لمسی فروشگاهی قابلیت‌های دیگری همچون امکان استفاده به‌عنوان سرور، مقاومت در برابر گرد و غبار و سازگاری با انواع نرم‌افزارهای فروشگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

سخن نهایی

مانیتور لمسی امروزه به بخشی جدایی‌ناپذیر از هر فروشگاه تبدیل شده است و دلیل این موضوع نیز، قابلیت‌های بسیار زیاد آن و نیاز به سرعت هرچه بیشتر در فرآیند خرید و ثبت سفارش است. مدل‌های معرفی‌شده در این مطلب، گزینه‌های مناسبی برای استفاده به‌صورت صندوق‌های فروشگاهی و استندهای لمسی فروشگاهی هستند که محبوبیت بالایی نیز دارند.

در خرید یک مانیتور لمسی فروشگاهی باید به مواردی مثل مدل نمایشگر و وضوح تصویر، ابعاد و اندازه نمایشگر، نوع سخت‌افزار و ابزارهای جانبی اشاره کرد. نوع سیستم‌عامل قابل پشتیبانی در چنین دستگاه‌هایی بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه به کاربر امکان نصب و استفاده از نرم‌افزارهای فروشگاهی مختلفی را خواهد داد. در گام بعدی باید به مواردی مثل قابلیت چرخش و زاویه تنظیم نمایشگر، امکانات نرم‌افزاری پیش‌فرض، مدل و برند تولیدکننده نیز دقت کنید.

یک نکته مهم دیگر، تناسب فرم دستگاه با محیط فروشگاهی است. مثلا بهتر است برای مجتمع‌های تجاری بزرگ از استندهای ایستاده عمومی و در فروشگاه‌های کوچک یا سوپر مارکت‌ها، از یک مانیتور لمسی فروشگاهی با قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع استفاده کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید