اولین دستگاه تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ معرفی نمی شود - تکفارس 
اولین دستگاه تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ معرفی نمی شود - تکفارس 
اولین دستگاه تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ معرفی نمی شود - تکفارس 

اولین دستگاه تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ معرفی نمی شود

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 18:22
اپل اولین دستگاه تاشو

یک تحلیلگر معروف به نام مینگ‌ چی کو گفته است که اپل احتمالا اولین دستگاه تاشو خود را در قالب یک مک بوک تاشو با صفحه نمایش ۲۰ اینچی اوایل سال ۲۰۲۷ معرفی خواهد کرد.

به گفته این تحلیلگر، تولید مک بوک تاشو اپل در سال ۲۰۲۷ آغاز خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که اپل هنوز به بازار دستگاه‌های تاشو هنوز مطمئن نیست.

طراحی مک بوک تاشو احتمالا به صورتی خواهد بود که در صورت باز شدن جزئی به عنوان یک لپ تاپ معمولی عمل خواهد کرد اما در صورت باز شدن کامل، یک تجربه نمایشگر گسترده را ارائه خواهد نمود.

گزارش امروز نشان می‌دهد که اپل فعلا برنامه‌ای برای معرفی یک آیفون یا آیپد تاشو ندارد. قبلا شایعه شده بود که اپل به دنیال ساخت یک دستگاه تاشو ۷ اینچی تا ۸ اینچی است که در سال‌ ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ معرفی خواهد شد.

اپل به‌تازگی پتنتی برای یک دستگاه تاشو به ثبت رسانده که ممکن است مربوط به یک آیفون یا یک مک بوک تاشو باشد. این پتنت با عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با لولاهای اصطکاکی کامپوزیت الیافی» به ثبت رسیده و به نظر می‌رسد صحبت از یک فناوری جدید برای صنعت دستگاه‌های تاشو است.

دستگاه‌هایی که در پتنت آنها برای استفاده از این فناوری اشاره شده است عبارتند از: گوشی‌های همراه، تبلت‌ها، رایانه‌ها، هدفون‌ها کنترلرها، دستگاه‌های انگشتی، ساعت‌های هوشمند، پوشیدنی‌ها، صفحه‌کلیدها، ماوس‌ها، ریموت کنترل‌ها، اسپیکرها، دوربین‌ها، نمایشگرها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی.

اپل همچنین اخیرا پتنتی برای یک باتری تاشو به ثبت رسانده که ممکن است در داخل آیفون تاشوی آینده‌اش از آن استفاده کند. مینگ‌چی کو قبلا گفته بود که آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد، اما حالا ادعای قبلی خود را رد کرده است.

کو معتقد است که اپل علیرغم عقب بودن از رقبای خود در بخش گوشی‌های تاشو، درنهایت خواهد توانست پیشتاز این بازار بشود. به نظر او، بازار تاشو در سال‌های آینده فقط شامل گوشی‌ها تاشو نخواهد بود و محصولات دیگری نیز در بر خواهد گرفت.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اولین دستگاه تاشو اپل چه زمانی معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید