کنسول دستی تکنو Pocket Go با عینک واقعیت افزوده معرفی شد - تکفارس 
کنسول دستی تکنو Pocket Go با عینک واقعیت افزوده معرفی شد - تکفارس 
کنسول دستی تکنو Pocket Go با عینک واقعیت افزوده معرفی شد - تکفارس 

کنسول دستی تکنو Pocket Go با عینک واقعیت افزوده معرفی شد

محمدامین حیدری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 09:33
تکنو Pocket Go

همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل MWC 2024 ، شرکت Tecno Mobile از جدیدترین محصول گیمینگ خود که یک کنسول دستی بدون نمایشگر است رونمایی کرده است. این کنسول بر پایه واقعیت افزوده بوده و از مشخصات سخت‌افزاری جذابی همچون پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS بهره می‌برد. برای جزئیات بیشتر درباره این کنسول دستی خاص با تکفارس همراه باشید.

پردازنده‌‌های AMD در طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند کامپیوتر‌های بالارده و کوچک تا لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های قابل‌حمل و غیره وجود دارند اما تا اواخر امسال دستگاه های منحصر‌به‌فردی عرضه می‌شوند که قدرت تراشه‌های برتر AMD را برای مصارف گیمینگ به رخ می‌کشند؛ درهمین راستا طی رویداد MWC 2024 ، برند Tecno Mobile یکی از این دستگاه‌های خاص را رونمایی کرده است.

تکنو Pocket Go

مشخصات کنسول دستی تکنو Pocket Go

Pocket Go یک کنسول دستی بالارده‌ی فاقد نمایشگر است بدان معنا که نمایشگر بر روی آن قرار ندارد بلکه بخشی از عینک واقعیت افزوده‌ای است که با دو نمایشگر ۰.۷۱ اینچی Micro-OLED عرضه می‌شود؛ این عینک OLED از طریق کابل USB Type-C به کنسول دستی و تقریبا هر دستگاه دیگری متصل می‌شود.

تکنو Pocket Go

سخت‌افزار اصلی این کنسول داخل کنترلر آن که بزرگ هم به نظر می‌رسد، قرار گرفته است. این کنترلر مانند سایر کنترلرها شامل دکمه‌های استاندارد، جوی‌استیک و تریگرها می‌باشد اما ویژگی‌ای که آن را نسبت به بقیه متمایز می‌کند دارا بودن پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS می‌باشد.

تراشه به‌کار رفته در این دستگاه ۸ هسته Zen 4 و ۱۶ رشته پردازشی دارد که فرکانس هسته ۵.۱ گیگاهرتز و توان حرارتی‌ای بین ۲۰ تا ۳۰ وات تولید می‌کند؛ شایان ذکر است که این تراشه به ۱۶ مگابایت حافظه کش L3 و گرافیک داخلی AMD Radeon 780M براساس معماری RDNA 3 مجهز شده که ۱۲ واحد محاسباتی با سرعت ۲۷۰۰ مگاهرتز را ارائه می‌دهد که برای گیمینگ ساده بسیار مناسب است.

تکنو Pocket Go

از مشخصات دیگر این کنسول دستی می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR5 و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe 4.0 SSD اشاره کرد؛ همچنین عینک واقعیت افزوده این کنسول با باتری ۵۰ وات‌ساعتی خود قادر است نمایش‌های ۲۱۵ درجه را در فاصله ۶ متری ایجاد کند تا شما بتوانید از گیمینگ بر روی این کنسول لذت ببرید.

در حال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره قیمت یا تاریخ عرضه کنسول Pocket Go منتشر نشده است اما می‌توان حدس زد در جریان نمایشگاه MWC 2024 اطلاعات بیشتری از این کنسول جذاب به بیرون درز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید