ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند - تکفارس 
ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند - تکفارس 
ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند - تکفارس 

ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند

افشین نوری
۹ بهمن ۱۴۰۲ - 16:15
ریلمی 12 پرو

‘گوشی‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس امروز رونمایی شدند. این گوشی‌ها دارای یک نسخه لوکس هستند که با همکاری برند سوئیسی اولیویر ساوئو ساخته شده است.

ریلمی ۱۲ پرو

ریلمی ۱۲ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۱۰ بهره می‌برد.

 ریلمی 12 پرو

این گوشی از همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ریلمی ۱۱ پرو استفاده می‌کند و از شارژ ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این فناوری قادر است ۵۰ درصد باتری را در ۱۹ دقیقه شارژ کند و برای شارژ کامل باتری ۴۸ دقیقه لازم دارد.

ریلمی ۱۲ پرو یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور IMX882 سونی، یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و سنسور IMX709 سونی و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در پشت خود دارد و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 ریلمی 12 پرو

این گوشی در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را در کنار رابط کاربری Realme UI 5.0 اجرا می‌کند. دو رنگ این گوشی دارای پنل پشتی چرمی هستند که نام رسمی آن‌ها Submariner Blue و Navigator Beige است.

ریلمی ۱۲ پرو در دو حافظه با رم ۸ گیگابایت معرفی شده که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن دارای قیمت ۳۱۰ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن دارای قیمت ۳۲۵ دلار است.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس

این گوشی از همان نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۷ واتی استفاده می‌کند.

 ریلمی 12 پرو

مدل پلاس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۷s نسل ۲ و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی و گشودگی دیافراگم f/1.8، یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر، دیافراگم f/2.6 و سنسور ۱/۲ اینچی OV64B OmniVision و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض در پنل پشتی خود دارد و دوربین سلفی آن یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

 ریلمی 12 پرو

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را در کنار Realme UI 5.0 اجرا می‌کند و در رنگ‌های Submariner Blue و Navigator Beige ارائه شده است.

قیمت این گوشی ۳۶۰ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۳۸۵ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۴۱۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶گیگابایتی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید