تصاویر ریلمی ریس فاش شد؛ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی - تکفارس 
تصاویر ریلمی ریس فاش شد؛ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی - تکفارس 

تصاویر ریلمی ریس فاش شد؛ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

حامد شهرزاد
۱۰ دی ۱۳۹۹ - 10:30
RealmeRace

هنگامی که کوالکام در اوایل این ماه اسنپدراگون ۸۸۸ را معرفی کرد، بسیاری از OEM های اندرویدی شروع به ساخت پرچم‌داران آینده خود با این تراشه جدید کردند. در میان برندهای چینی، شاهد ریلمی بودیم که پرچم‌دار آینده خود را با عنوان ریلمی ریس (Realme Race) لقب می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت پرچم‌دار جدید خود را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ معرفی کند و طبق شایعات کاملاً هیجان‌انگیز خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن علاوه بر استفاده از تراشه جدید کوالکام از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز بهره می‌برد. این یکی از اولین پرچم‌داران اندرویدی با این سرعت شارژ سریع است.

ریلمی برای بار دیگر شعار «جرئت پرش» خود را به گوشی‌های هوشمند خود بازگردانده است

به‌تازگی، ریلمی یک حساب کاربری جدید در ویبو ایجاد کرده است تا پرچم‌دار آینده خود را که نام رمز Koi را دارد معرفی کند. جالب اینجاست که وجود یک حساب رسمی مانع از ارسال اطلاعات و افشای اطلاعات بیشتر از این پرچم‌دار نمی‌شود. امروز، یک افشاگر اطلاعاتی با نام Geek_Cao مجموعه‌ای از تصاویر تلفن منتشرنشده به همراه جزئیات اصلی آن را از طریق GSMArena ارسال کرد.

realme-dare-to-leap

بار دیگر، ریلمی شعار «جرئت پرش» خود را به گوشی‌های هوشمند خود بازگردانده است. این شعار بزرگ نشانگر طراحی ریلمی X7 پرو است. در هر حال، حداقل این عنوان برای موقعیت برند ریلمی X2 پرو ناخوشایند نیست. این شعار همچنین توسط این شرکت در تیزر Koi نیز تائید شده است که در دسترس بودن اسنپدراگون ۸۸۸ را تائید کرده است.

realme

با نگاه کردن به تصاویر، می‌توان تنظیمات دوربین سه‌گانه را مشاهده کرد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. و همچنین جایگاه این دوربین‌ها به شکل مستطیل است، دقیقاً مانند اکثر تلفن‌های هوشمند ریلمی در سال ۲۰۲۰٫ حضور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در شایعات منتشر شده است، بنابراین می‌توان گفت اکنون این موضوع کاملاً تائید شده است.

شارژ سریع ۱۲۵ وات UltraDART نیز ارائه خواهد شد

جالب اینجاست که عکس‌های Koi تلفنی را نشان می‌دهد که دارای پشت شیشه‌ای و گردینت دورنگ است. این ظاهر برخلاف رندری است که قبلاً فاش شده است و نشان می‌دهد که این گوشی دارای بدنه پشتی است که از چرم وگان با رنگ اسپرت ساخته شده است. با این حال، این به آن معنا نیست که ریس و Koi تلفن‌های هوشمند متمایزی هستند. شاید، کیس چرمی فقط یک نسخه ویژه از گوشی باشد. این اولین باری نیست که یک شرکت چینی چنین استراتژی را اتخاذ می‌کند.

به غیر از نوع تراشه و دوربین، ریلمی ریس یا ریلمی کوی قرار است با فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات UltraDART عرضه شود. این فناوری قدرتمند فقط در ۵ دقیقه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را از حالت صاف به صفر به ۴۱ درصد می‌رساند. اگر شارژ کامل می‌خواهید، باید فقط برای ۲۰ دقیقه صبر کنید. این شارژر بسیار سریع است، و مطمئناً، این فناوری ریلمی ریس را به یکی از سریع‌ترین تلفن‌ها از نظر شارژ در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد کرد. به هر حال، بسیاری از دستگاه‌های نصب‌شده اندروید هنوز با فناوری‌های شارژ سریع به بازار نمی‌آیند.

ما انتظار داریم تا جزئیات بیشتری را در مورد ریلمی ریس طی هفته‌های آینده دریافت کنیم. طبق شایعات، قیمت این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ یوان (۷۶۵ دلار) است. متأسفانه، این موضوع نشان می‌دهد که چگونه انتظار می‌رود تلفن‌های SD888 با قیمت‌های گران به بازار عرضه شوند.

ریلمی V15 همراه با تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U و شارژ سریع ۵۰ واتی معرفی می‌شود

realme-loco

این اطلاعات همچنین نشان داد که ریلمی برای سال آینده روی یک تلفن هوشمند با نام ریلمی V15 کار می‌کند. این محصول با تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U مدیاتک همراه خواهد بود و دارای فناوری شارژ سریع ۵۰ وات است. دستگاه فقط با ۱۷۶ گرم کاملاً سبک‌وزن خواهد بود. این دستگاه تقریباً هم‌زمان با ریس عرضه خواهد شد. در مقایسه با پرچم‌دار ریلمی، این گوشی از شکل دایره‌ای دوربین برخوردار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید