ریلمی بادز ایر ۲ TWS در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود - تکفارس 
ریلمی بادز ایر ۲ TWS در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود - تکفارس 

ریلمی بادز ایر ۲ TWS در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

مهدی ملکی
۶ دی ۱۳۹۹ - 19:30
ریلمی بادز ایر ۲ TWS در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود - تکفارس 

شرکت ریلمی پیش‌تر در ماه مارس سال ۲۰۱۸ به عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بنیان نهاده شد اما مدتی بعد با عرضه ایرفون‌های TWS، دست‌بندهای تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند و سوندبار (Soundbar) دامنه تولید محصولات خود را گسترش داد. گسترش تولید این‌گونه محصولات تحت برنامه‌ای موسوم به AloT پیش می‌رود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این شرکت مدتی پیش طی سیاست‌های AloT در جهت گسترش تولید هرچه بیشتر محصولات، برخی از دستگاه‌های جدید خود مانند واچ S پرو، واچ S مستر ادیشن و بادز ایر پرو مستر ادیشن را معرفی کرد. وب‌سایت GSM Arena در حاشیه معرفی این کالاها به مصاحبه با آقای مدهو شت مدیرعامل اجرایی شرکت ریلمی در هند و اروپا پرداخت تا اطلاعات بیشتری از برنامه‌های شرکت جهت گسترش دامنه تولید محصولاتش بدست آورد. آقای «شت» در این بین اشاره کرد که شرکت، بادز ایر ۲ TWS را در همین راستا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.

افزون بر آن اضافه شده است که ریلمی لامپ‌های هوشمند خود را نیز در سه‌ماهه ذکر شده به بازار می‌فرستد که احتمالاً با اپلیکیشن ریلمی لینک کنترل خواهند شد.

با این حال این موارد تنها محصولاتی از برنامه AloT نخواهند بود که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند؛ در حقیقت ریلمی قصد دارد تا در سال آینده بیش از صد دستگاه جدید را در زمینه‌های مختلف به خط تولید محصولات خود بیفزاید. صحبت‌های آقای شت در این‌باره به صورت زیر است:

۲۰۲۱ با توجه به عرضه بیش از ۱۰۰ محصول تحت برنامه‌های AloT از این نیز هیجان‌انگیزتر پیش خواهد رفت. ما در حال کار کردن با یکدیگر هستیم تا اکوسیستم ریلمی را در هند جهت پیشرو کردن فناوری و توانمندسازی زندگی همه، راه‌اندازی کنیم. در حقیقت این یک خانه هوشمند و در ارتباط با دیگر اجزا است. این همان دلیلی به شمار می‌آید که تیم تولید ما هنوز هم در جست‌و‌جوی دیگر دسته‌بندی‌ها است. حتی خود من بسیار در این روند درگیر شده‌ام. مطمئناً غافل‌گیری‌های زیادی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ منتظر شماست اما من اکنون چندان قادر به سخن گفتن درباره آن‌ها نیستم. با این حال من در اولین فرصتی که بتوانم به شما اطلاع خواهم داد.

خانه هوشمند ریلمی

اپلیکیشن مدیریت خانه هوشمند شرکت ریلمی شامل بادز ایر ۲ TWS

آقای شت پیش از این هم اشاره کرده است که برنامه AloT به عنوان یک طرح تازه‌نفس، تا به این‌جا خیلی خوب پیش رفته است. خط تولید این برنامه در حال حاضر شامل دست‌بندهای تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند، ایرفون‌های TWS، پریزهای هوشمند، دوربین‌های امنیتی و تلویزیون‌های هوشمند است. بنابراین برای دیدن موارد بیشتر این خط تولید ما باید تا سه‌ماهه اول سال آینده میلادی منتظر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید