خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 
خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 
خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 

خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی!

تکفارس
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - 21:13
خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 

روش‌های زیادی برای خرید شارژ ایرانسل وجود دارد؛ از کد رمز شارژ گرفته تا خرید از دستگاه‌های خودپرداز بانکی. اما روش سریع و راحت این است که به‌واسطه فناوری‌های آنلاین و بدون هیچ‌گونه محدودیت، شارژ دلخواه خود را از اپلیکیشن‌ها پرداخت خریداری کنید.

اگر سیم‌کارت شما تحت پوشش اپراتور ایرانسل است، می‌توانید برای خرید شارژ ایرانسل از برنامه‌های پرداخت آنلاین یا وبسایت‌های مختلف استفاده کنید. همچنین قادر خواهید بود که از خدمات افزایش اعتبار برای دیگران نیز بهره‌مند شوید. جهت اطلاع از جزئیات این امر، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

آیا می‌توان شارژ ایرانسل را به‌صورت غیرحضوری خرید؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در موقعیتی نامناسب، هنگام صحبت‌کردن با شخص پشت تلفن، شارژتان تمام شود یا پیامکی که ارسال کرده‌اید، به‌علت نداشتن اعتبار به مخاطبتان نرسد. فرض کنید در موقعیت مکانی قرار دارید که نمی‌توانید برای خرید شارژ ایرانسل به فروشگاه یا دستگاه‌های خودپرداز دسترسی باشید. در این شرایط، چه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهید؟

خبر خوبی که برایتان داریم این است که دیگر نیازی نیست شارژ خود را به‌صورت فیزیکی و روی کاغذ خریداری کنید و با مراجعه به خودپرداز و یا سوپرمارکت‌ها وقت خود را بیهوده هدر دهید. خوشبختانه گسترش تکنولوژی این امکان را در اختیار شما قرار داده تا سیم‌کارت‌تان را در کم‌ترین زمان ممکن شارژ کنید. اما چگونه؟

خرید شارژ ایرانسل به‌واسطه اپلیکیشن‌ها

خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 

درحال‌حاضر، اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی در بسیاری از کشورها از جمله ایران، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این اپلیکیشن‌ها دارای ظرفیتی به نام کیف پول موبایلی هستند که به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته و نسبت به کارت‌های اعتباری رواج بیشتری دارند.

شما قادر خواهید بود که با نصب این اپلیکیشن‌ها و به‌واسطه کیف پول اعتباری آن، سیم‌کارت خود را در لحظه شارژ کنید. می‌بینید که همه‌چیز روی گوشی هوشمند و با لمس چند دکمه انجام می‌شود و نیازی نیست پول نقد و اطلاعات کارت‌های بانکی خود را همیشه همراه داشته باشید. با این اوصاف، شما اپلیکیشنی را می‌شناسید که انتخاب خوبی برای خرید شارژ و سایر تراکنش‌های مالی باشد؟

ویژگی یک اپلیکیشن قابل اطمینان برای خرید شارژ ایرانسل

برای این‌که بتوانید تجربه خوشایندی از انجام امور آنلاین داشته باشید، باید درگاه امنی را برای خریدهای اینترنتی برگزینید. بدین معنا که اپلیکیشن انتخابی شما رمزگذاری شده باشد و اطلاعات بانکی شما را محفوظ نگاه دارد.

این ویژگی، امنیت فیزیکی کیف پول‌های موبایلی را نسبت به پول نقد یا کارت بانکی افزایش می‌دهد. مثلا اگر روزی گوشی شما دزدیده شود، باز هم کسی نمی‌تواند به اطلاعات حیاتی کارت‌های بانکی‌تان دسترسی داشته باشد.

تاپ، برترین اپلیکیشن مالی و اعتباری برای خرید شارژ ایرانسل

آیا شما با اپلیکیشن تاپ و خدمات کاربردی آن آشنایی دارید؟ به نظر شما چرا تاپ را با عنوان سوپر اپلیکیشن می‌شناسند؟

تاپ، جامع‌ترین پلتفرم اینترنتی و ارائه‌دهنده بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی در حوزه‌های پرداختی، خودرو، بازار سرمایه، تفریحی، گردشگری و بسیاری موارد دیگر است که موجب شده کاربران میلیونی آن، چنین مرجعی را به‌عنوان سوپر اپلیکیشن بشناسند.

اگر از مشترکین اعتباری یا دائمی ایرانسل هستید، می‌توانید به‌واسطه این اپلیکیشن، در هر مکان و زمان برای خود یا اطرافیان‌تان شارژ ایرانسل بخرید و از سرعت و امنیتی که تاپ برایتان فراهم می‌کند، بهره‌مند شوید. در ادامه با نحوه انجام این امر بیشتر آشنا خواهید شد.

به چه صورت می‌توان از اپلیکیشن تاپ برای خرید شارژ ایرانسل استفاده کرد؟

در اپلیکیشن تاپ، می‌توانید برای سیم‌کارت خود شارژ عادی یا شگفت‌انگیز خریداری کنید. مبالغ شارژ قابل خرید توسط شما می‌تواند بین ۱.۰۰۰ الی ۱۰۰.۰۰۰ تومان باشد. در نظر داشته باشید که ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، به قیمت شارژ خریداری‌شده شما به‌صورت خودکار اضافه می‌شود.

خرید شارژ شگفت‌انگیز، روش مقرون‌به‌صرفه‌ای برایتان خواهد بود چون با این روش، تا ۳۰ درصد از اعتبار بیشتر بهره‌مند خواهید شد. دقت کنید که خرید شارژ هم در فضای اختصاصی اپلیکیشن قابل انجام است و هم در وبسایت آن. با این تفاوت که در وبسایت تاپ شما می‌توانید به مقدار دلخواه شارژ خریداری کنید و مبلغ شارژ را بصورت دستی تعیین کنید.

در جدول زیر، راجع‌به رقم شارژهای شگفت‌انگیز و میزان هدیه‌ای که به شما تعلق خواهد گرفت، اطلاعات بیشتری کسب می کنید.

رقم شارژمیزان هدیهمدت استفاده
۵۰۰۰ تومان۵۰۰ تومان۵ روز
۱۰۰۰۰ تومان۱۵۰۰ تومان۷ روز
۲۰۰۰۰ تومان۵۰۰۰ تومان۱۵ روز

مراحل خرید شارژ ایرانسل در تاپ

خرید شارژ ایرانسل بدون معطلی! - تکفارس 

کاربران دائمی و اعتباری ایرانسل با نصب این اپلیکیشن می‌توانند بدون واسطه شارژ خود را با مبلغ مورد نظر خریداری کنند. مراحلی که باید در این راستا انجام شود، به شرح زیر خواهد بود.

  • لمس آیکون شارژ در اپلیکیشن تاپ
  • واردکردن شماره تلفن خود یا دیگران
  • درصورت ترابرد سیم‌کارت، آیکون اپراتور مورد نظر را لمس کنید.
  • نوع شارژ (عادی یا شگفت‌انگیز) و مبلغ دلخواه‌تان را انتخاب کنید.
  • بعد از تایید، از کارت یا کیف پول تاپ، مبلغ خواسته‌شده را بپردازید.

جمع‌بندی

برای خرید شارژ ایرانسل، دیگر نیازی نیست که از روش‌های قدیمی استفاده کنید. فناوری‌ها و تکنولوژ‌ی‌هایی که امروز در دسترس همه ما وجود دارد، این امکان را فراهم کرده که سیم‌کارت خود را فارغ از هرگونه محدودیتی شارژ کنید و از سرعت و امنیت تراکنش لذت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید