شیائومی ۱۴ تائیدیه شارژ ۹۰ وات را دریافت کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۴ تائیدیه شارژ ۹۰ وات را دریافت کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۴ تائیدیه شارژ ۹۰ وات را دریافت کرد - تکفارس 

شیائومی ۱۴ تائیدیه شارژ ۹۰ وات را دریافت کرد

افشین نوری
۱ مهر ۱۴۰۲ - 10:34
شیائومی 14

گوشی شیائومی ۱۳ اخیرا بدون ارتقا چندانی در بخش سرعت شارژ معرفی شد و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ بالاتری ارائه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید شیائومی ۱۳ با یک شارژر سازگار با مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۲ عرصه شد که از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کرد. هرچند که مدل شیائومی ۱۳ پرو با سرعت ۱۲۰ وات ارایه شد، اما حالا به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از سرعت شارژ بالاتری در مدل استاندارد سری پرچمدار خود استفاده کند.

شیائومی خود را برای معرفی سری ۱۴ تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ آماده می‌کند و حالا یکی از گوشی‌های این سری تاییدیه ۳C را دریافت کرده است. این گواهینامه یک گوشی با شماره مدل ۲۳۱۲۷PN0CC را تأیید کرده که ظاهرا نسخه استاندارد شیائومی ۱۴ است و از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق این تائیدیه، شارژر شیائومی ۱۴دارای توان خروجی ۵-۲۰ ولت در ۶.۱-۴.۵ آمپر خواهد بود که حداکثر ۹۰ وات می‌شود. برای رسیدن به چنین سرعتی نیاز به شارژر Xiaomi MDY-14-EC است، اما هنوز مشخص نیست که شیائومی این آداپتور را در جعبه ارائه خواهد کرد یا خیر.

شیائومی 14

شیائومی در اوایل سال ۲۰۲۲، گوشی شیائومی ۱۳ را با یک شارژر عرضه کرد که البته فقط در بازارهای بین‌المللی بود و مشتریان چین به آن دسترسی نداشتند.

سرعت شارژ ۹۰ وات برای شیائومی چیز جدیدی نیست، اما یک ارتقا بزرگ برای شیائومی ۱۴ خواهد بود. دو نسخه قبلی دارای شارژ سیمی ۶۷ وات بودند، در حالیکه شیائومی ۱۳ پرو و ۱۲ پرو از سرعت ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کردند.

بنابراین با توجه به اطلاعات امروز انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ با فناوری شارژ سریع سریع‌تری نسبت به شیائومی ۱۳ معرفی شود و باید ببینیم که آیا مدل شیائومی ۱۴ پرو نیز تغییری در این بخش خواهد داشت یا از همان سرعت شارژ قبلی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید