شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر تخت بهره خواهد برد - تکفارس 
شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر تخت بهره خواهد برد - تکفارس 
شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر تخت بهره خواهد برد - تکفارس 

شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر تخت بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - 10:38
شیائومی 14 پرو

قرار است شیائومی ماه آینده گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ را به بازار عرضه کند. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، این گوشی‌ها در سه نسخه‌ی پایه، پرو و اولترا در دسترس قرار خواهند گرفت. حالا OnLeaks رندرهایی را از نسخه‌ی پروی شیائومی ۱۴ منتشر کرده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر امولد ۶.۶ اینچی با حفره‌ی پانچ هول بهره خواهد برد. مهم‌ترین تغییر در طراحی این گوشی، استفاده‌ی آن از پنل تخت به جای پنل منحنی مشابه شیائومی ۱۳ پرو است. به‌نظر می‌رسد امسال بسیاری از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تخت به بازار خواهند شد چرا که گوگل در گوشی پیکسل ۸ نیز از همین نوع نمایشگر استفاده کرده است.

شیائومی 14 پرو

تفاوت دیگر این گوشی، محفظه‌ی بزرگتر دوربین‌های پشتی آن است. OnLeaks ادعا می‌کند که ابعاد این گوشی ۱۶۱.۶ در ۷۵.۳ در ۸.۷ بوده و از این نظر کمی ضخیم‌تر از شیائومی ۱۳ پرو خواهد بود. این افشاگر همچنین پیش‌بینی کرده است که شیائومی ۱۴ پرو به چهار دوربین پشتی مجهز خواهد شد. گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی شیائومی ۱۴ پرو می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی و پشتیبانی نمایشگر آن از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در برابر آب و گرد و خاک نیز مقاومت بالایی خواهد داشت.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید