شایعه: شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ سریع تری معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ سریع تری معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ سریع تری معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ سریع تری معرفی خواهد شد

افشین نوری
۲۵ دی ۱۴۰۱ - 07:18
شیائومی 13 پرو

گوشی شیائومی ۱۳ اخیرا بدون ارتقا چندانی در بخش سرعت شارژ معرفی شد و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ بالاتری ارائه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید شیائومی ۱۳ با یک شارژر سازگار با مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۲ عرصه شد که از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کرد. هرچند که مدل شیائومی ۱۳ پرو با سرعت ۱۲۰ وات ارایه شد، اما حالا به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از سرعت شارژ بالاتری در مدل استاندارد سری پرچمدار خود استفاده کند.

کانال Digital Chat Station فاش کرده است که شیائومی امسال آداپتوری به نام MDY-14-EC ارائه خواهد کرد که متفاوت از شارژر گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۲ با نام MDY-12-Ex خواهد بود.

این آداپتور دارای ماکزیمم خروجی ۲۰V/4.5A است که بالاتر از مقدار خروجی شارژر قبلی خواهد بود و این به معنای آن است که سرعت شارژ این آداپتور احتمالا ۹۰ وات خواهد بود.

بنابراین با توجه به این اطلاعات امروز انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ با فناوری شارژ سریع سریع‌تری نسبت به شیائومی ۱۳ معرفی شود و باید ببینیم که آیا مدل شیائومی ۱۴ پرو نیز تغییری در این بخش خواهد داشت یا از همان سرعت شارژ قبلی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید