واتساپ پشتیبانی از مموجی‌ها را به تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند - تکفارس 
واتساپ پشتیبانی از مموجی‌ها را به تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند - تکفارس 
واتساپ پشتیبانی از مموجی‌ها را به تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند - تکفارس 

واتساپ پشتیبانی از مموجی‌ها را به تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند

افشین نوری
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - 12:11
واتساپ

واتساپ ظاهرا قصد دارد با پشتیبانی از آواتارها در پلتفرم خود، تماس‌های ویدیویی را سرگرم کننده‌تر کند.

متا قابلیت آواتار را در دسامبر ۲۰۲۲ برای واتساپ عرضه کرد که شما می‌توانید از آن به صورت سفارشی برای تصویر پروفایل خود استفاده کنید. حالا در جدیدترین نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید با شماره ۲.۲۳.۱۹.۱۴، قرار است امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی فراهم شود.

واتساپ

این قابلیت یک روش عالی برای سرگرم کردن کاربران و افزایش تعامل آن‌ها در تماس‌های ویدیویی خواهد بود، چراکه این آواتارها می‌توانند حرکات و حالات چهره شما را شبیه‌سازی کنند. در ضمن استفاده از آواتارها، رمزگذاری سرتاسری در تماس‌های ویدیویی را غیرفعال نمی‌کند و امنیت و حریم خصوصی شما همچنان حفظ خواهد شد.

شما در حال حاضر می‌توانید از آواتارها در تماس های ویدیویی اینستاگرام و مسنجر استفاده کنید. اپلیکیشن زوم نیز به شما اجازه می‌دهد تا از یک آواتار در تماس های ویدیویی استفاده نمائید.

واتساپ اولین بار از ژوئن ۲۰۲۲ روی آواتارها برای تماس های ویدیویی را کار کرد. این قابلیت در حال حاضر برای برخی کاربران نسخه آزمایشی در اندروید قابل دسترس است.

واتساپ همچنین به‌تازگی یک قابلیت جدید انتقال تاریخچه چت ارائه کرده است که پروسه دریافت چت‌ها و فایل‌ها در یک دستگاه جدید بدون استفاده از پشتیبان‌گیری ابری را آسان‌تر می‌کند. با این قابلیت جدید، کاربران واتساپ یک کد QR در دستگاه قدیمی خود دریافت خواهند کردکه حاوی تاریخچه پشتیبان‌گیری آن‌ها می‌شود و می‌تواند به صورت لوکال از طریق Wi-Fi Direct به دستگاه جدید منتقل شود.

قابلیت جدید انتقال تاریخچه چت برای کاربران نسخه بتا واتساپ قابل دسترس است و در حال حاضر فقط برای انتقال‌ از سیستم‌عامل‌های مشابه یعنی اندروید به اندروید و iOS به iOS کار می‌کند. این پروسه شامل مراجعه به مسیر WhatsApp Settings –> Chats –> Chat Transfer می‌شود.

همچنین وب‌سایت Wabetainfo گزارش داده است که واتساپ در حال کار روی طراحی جدیدی برای رابط کاربری خود است. جدیدترین نسخه بتا این اپلیکیشن برای اندروید با شماره ورژن ۲.۲۳.۱۸.۱۸ چندین بهبود را در نوار بالای اپلیکیشن نشان می‌دهد. این بهبودها شامل تغییر رنگ پس‌زمینه، اصلاح ناوبری نوار بالا و فیلترهای چت می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید