لیست تمام محصولاتی که احتمالاً اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۵ رونمایی می کند - تکفارس 
لیست تمام محصولاتی که احتمالاً اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۵ رونمایی می کند - تکفارس 
لیست تمام محصولاتی که احتمالاً اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۵ رونمایی می کند - تکفارس 

لیست تمام محصولاتی که احتمالاً اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۵ رونمایی می کند

مهدی حلوائی
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - 11:06
آیفون 15 اپل

رویداد واندرلاست (Wonderlust) اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود و قرار است اپل در این رویداد از محصولات مختلفی رونمایی کند. یکی از این محصولات، آیفون ۱۵ پرو است که بر اساس گزارش‌های قبلی به بدنه‌ی تیتانیومی و سخت‌افزار پیشرفته مجهز شده است. در بخش زیر لیستی از تمام محصولاتی که احتمالاً در رویداد یادشده معرفی می‌شوند، ارائه شده که شما می‌توانید آن را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط:

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس

گفته می‌شود که اپل در گوشی‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس از درگاه USB-C و حفره‌ی داینامیک آیلند استفاده کرده و ظاهر این دو گوشی نیز تقریباً مشابه نسخه‌های پروی آیفون ۱۵ است. هر دو گوشی نسبت به سری قبل از باتری بزرگ‌تر و تراشه‌ی قدرتمندتر بایونیک A16 نیز بهره می‌برند.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس

آیفون 15 اپل

اپل همچنین قصد دارد در رویداد ۱۲ سپتامبر از گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رونمایی کند. ظاهراً این دو گوشی به دوربین‌های جدید، درگاه USB-C و تراشه‌ی بایونیک A17 مجهز شده‌اند که بر پایه‌ی فرآیند تولید ۳ نانومتری TSMC ساخته شده است. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از نظر عمر باتری نیز نسبت به نسخه‌های پایه و پلاس برتری داشته و جنس بدنه‌ی آن‌ها از تیتانیوم درجه ۵ می‌باشد.

اپل واچ سری ۹

بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل واچ سری ۹ از تراشه‌ی جدید S9 (بر پایه‌ی A15) بهره می‌برد که بزرگ‌ترین پیشرفت ساعت‌های هوشمند اپل از زمان عرضه‌ی واچ سری ۶ به حساب می‌آید. این تراشه‌ی قدرتمند، توان پردازشی و عملکرد گرافیکی واچ سری ۹ را افزایش می‌دهد و در عین حال مصرف انرژی کمتری دارد. با این وجود، گفته می‌شود که طراحی این ساعت با واچ سری ۸ تفاوت خاصی نداشته و اپل تنها رنگ صورتی را به ترکیب رنگ‌بندی آن اضافه کرده است.

اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا 2

پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند اپل قرار است شاهد تغییرات گسترده‌ای باشد. گفته می‌شود اپل واچ اولترا ۲ دارای کیفیت ساخت بالاتری بوده و اپل در آن از بدنه‌ی تیتانیومی استفاده کرده است. گمانه‌زنی‌ها همچنین به استفاده‌ی این ساعت هوشمند از تراشه‌ی S9 و عرضه‌ی آن با رنگ خاکستری تیره‌ اشاره داشته‌اند.

ایرپادز با درگاه USB-C

اخیراً گزارشی منتنشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد محفظه‌ی شارژ ایرپادز نسل جدید خود را به درگاه USB-C مجهز کند. این موضوع می‌تواند هماهنگی بهتری را بین ایرپادز و آیفون ۱۵ ایجاد کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که کدام نسخه‌ی ایرپادز از این ویژگی بهره می‌برد.

قاب و بند جدید آیفون و اپل واچ

گفته می‌شود که اپل برای سری آیفون ۱۵ قاب‌هایی با متریال متفاوت نسبت به چرم مصنوعی طراحی کرده است که نام آن‌ها FineWoven می‌باشد. ظاهراً این شرکت بندهای متفاوتی را نیز برای ساعت‌های هوشمند خود تولید کرده که مکانیزم اتصال آن‌ها به ساعت مشابه مدل‌های فعلی است.

کابل تاندربولت با رنگ‌ های یکسان

گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی یک کابل USB-C اختصاصی با ویژگی‌های تاندربولت برای ارائه‌ی سرعت انتقال و شارژ بیشتر برای گوشی‌های آیفون ۱۵ اشاره داشته‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که اپل همانند سری مک بوک ایر، کابل‌های یادشده را در رنگ‌هایی مشابه رنگ‌بندی سری آیفون ۱۵ به بازار عرضه کند.

سیستم عامل

آی او اس 17

انتظار می‌رود در رویداد واندرلاست اپل شاهد معرفی سیستم‌عامل‌های آی او اس ۱۷، آیپد او اس ۱۷، واچ او اس ۱۰، مک او اس سونوما و تی‌وی او اس ۱۷ باشیم. قرار است آی او اس ۱۷ و واچ او اس ۱۰ تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته باشند و ویژگی‌های جدید متعددی را ارائه دهند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید