نمونه های ساختگی آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
نمونه های ساختگی آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 
نمونه های ساختگی آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 

نمونه های ساختگی آیفون ۱۵ فاش شد

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 17:17
آیفون ۱۵

یک افشاگر به نام Sonny Dixon تصاویری از مدل‌های ساختگی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو فاش کرده است و طراحی آن‌ها را به ما نشان داده است.

این تصاویر، آیفون ۱۵ را در پنج گزینه رنگی نشان می‌دهد که گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند. همانطور که شایعه شده است، فریم آلومینیومی این گوشی دارای لبه های خمیده‌تری است و یک پورت USB-C را هم می‌توان دید.

آیفون ۱۵

اپل ظاهراً گزینه‌های رنگی غیر اشباع‌ را برای مدل‌های آیفون ۱۵ انتخاب کرده است. طبق برخی گزارش‌ها این گوشی در رنگ‌های مشکی، صورتی، زرد، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

از طرفی، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی و آبی عرضه شوند. به غیر از قاب کمی گردتر بدنه تیتانیومی، هیچ تغییر بصری قابل توجهی برای مدل‌های آیفون پرو انتظار نمی‌رود.

نمونه های ساختگی آیفون ۱۵ فاش شد - تکفارس 

انتظار می رود امسال سری آیفون ۱۵ با تغییرات زیادی معرفی شود. یکی از مهم‌ترین تغییرات استفاده از درگاه USB-C با قابلیت تاندربولت است. اپل همچین قصد دارد زیبایی شناسی این گوشی‌ها را بهبود ببخشد. اخیرا تصاویری از کابل‌های USB-C سری آیفون ۱۵ فاش شده که آن‌ها را در رنگ‌های مختلفی نشان می‌دهد.

ظاهرا اپل به دنبال حذف کابل‌های سفید استاندارد است و قصد دارد کابل‌های رنگی برای سری آیفون ۱۵ ارائه کند. این تصاویر را یک کلکسیونر دستگاه‌های اپل به نام Kosutami منتشر کرده است.

اپل هر سال رنگ های جدیدی برای جدیدترین مدل‌ها ی آیفون خود عرضه می‌کند. حالا با توجه به تصاویر لورفته از کابل‌های USB-C آیفون ۱۵ می‌توانیم درباره گزینه‌های رنگی آن قبل از معرفی حدس‌هایی بزنیم. در تصاویر می‌بینیم که کابل‌های USB-C آیفون ۱۵ دارای رنگ‌های زرد، قرمز، آبی، بنفش و مشکی هستند. نکته دیگر اینکه، این رنگ‌ها کمی روشن‌تر هستند.

این اولین بار نیست که اپل قصد دارد کابل‌های همرنگ ارائه کند. این شرکت قبلا کابل‌های MagSage را برای سری مک بوک ایر خود عرضه کرده است. البته در افشاگری امروز، فقط به مدل‌های به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اشاره شده است.

اپل سری آیفون ۱۵ را احتمالا در نیمه اول سپتامبر (احتمال ۱۲ سپتامبر) معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد همه مدل‌های آیفون ۱۵ در پنل جلویی خود از قابلیت جزیره پویا بهره خواهند برد و مدل‌های پرو از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن پشتیبانی خواهند کرد. مدل‌های آیفون پرو همچنین از درگاه USB-C را به جای درگاه لایتنینگ استفاده خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید