فاش شد: اپل واچ اولترا ۳ ارتقا سخت‌افزاری نخواهد داشت - تکفارس 
فاش شد: اپل واچ اولترا ۳ ارتقا سخت‌افزاری نخواهد داشت - تکفارس 
فاش شد: اپل واچ اولترا ۳ ارتقا سخت‌افزاری نخواهد داشت - تکفارس 

فاش شد: اپل واچ اولترا ۳ ارتقا سخت‌افزاری نخواهد داشت

محمدامین حیدری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:32
اپل واچ اولترا 3

به تازگی وب‌سایت MacRumors به نقل از یکی از منابع معتبر اعلام کرده است که شاهد تقریبا هیچگونه ارتقا سخت‌افزاری در اپل واچ اولترا ۳ نخواهیم بود.

در حالی بیش از شش ماه پیش مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل بیان کرده بود که احتمال عرضه یک اپل واچ اولترا جدید در سال ۲۰۲۴ رو به کاهش است، اکنون به نظر می‌رسد که اپل واچ اولترا ۳ در سال میلادی جاری معرفی می‌شود.

مینگ چی کو در پیامی مستقیم به وب‌سایت MacRumors اعلام کرده است اگرچه امسال از نسخه جدیدتر اپل واچ الترا رونمایی می‌شود اما شاهد تقریبا هیچگونه ارتقا سخت‌افزاری در این مدل نسبت به اپل واچ الترا ۲ نخواهیم بود. البته او تغییرات خاصی که برای اپل واچ اولترا ۳ برنامه‌ریزی شده را فاش نکرده است.

ناگفته نماند که ساعت هوشمند نام‌برده احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این، درصورتی که اپل به چرخه ارتقا دوساله برای اپل واچ SE پایبند باشد، احتمال عرضه نسل سوم این ساعت هوشمند نیز وجود دارد؛ با این حال نسخه جایگزین اپل واچ سری ۹ هنوز مشخص نشده است.

همچنین پیش از این، مارک گورمن از سوی رسانه بلومبرگ درباره نسخه بازطراحی‌شده اپل واچ X با بدنه باریک‌تر و بندهای مگنتی گزارش داده بود؛ اما او اظهار داشت که این نسخه در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. بنابراین مشخص نیست که آیا شاهد عرضه ساعت هوشمند نام‌برده در سال جاری یا سال آینده میلادی خواهیم بود.

در هرصورت مارک گورمن بیان کرده بود که مدل جایگزین اپل واچ سری ۹ از سنسور فشار خون و آپنه خواب برخوردار است که این ویژگی‌ها قطعا در اپل واچ الترا ۳ نیز وجود خواهد داشت. گفتنی است که نسخه اول اپل واچ در سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفی و سپس در آوریل سال ۲۰۱۵ عرضه شد؛ بدین ترتیب این ساعت هوشمند در حال نزدیک‌شدن به دهمین سالگرد خود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید