سامسونگ اپلیکیشن آشپزی Whisk را خریداری کرد - تکفارس 
سامسونگ اپلیکیشن آشپزی Whisk را خریداری کرد - تکفارس 
سامسونگ اپلیکیشن آشپزی Whisk را خریداری کرد - تکفارس 

سامسونگ اپلیکیشن آشپزی Whisk را خریداری کرد

مهدی حلوائی
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 18:05
سامسونگ فود

اگر شما هم از گوشی هوشمند خود برای پیدا کردن دستور پخت غذا استفاده کرده باشید، احتمالاً تا به حال با اپلیکیشن ویسک (Whisk) آشنا شده‌اید. حالا در اتفاقی غیرمنتظره سامسونگ این اپلیکیشن محبوب را خریداری کرده و نام آن را به سامسونگ فود (Samsung Food) تغییر داده است.

مطالب مرتبط:

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ فود نام جدید اپلیکیشن ویسک است و شما می‌توانید آن را در گوشی‌های اندرویدی و آیفون دانلود کنید. سامسونگ نام برخی از حساب‌های فضای مجازی ویسک را نیز تغییر داده و کاربران حالا با ورود به وب‌سایت آن به وب‌سایت سامسونگ فود انتقال داده می‌شوند.

سامسونگ فود

عملکرد سامسونگ فود به‌طور کلی شبیه به ویسک است و کاربران ۱۰۰ کشور مختلف می‌توانند در این اپلیکیشن به طرز پخت ۱۶۰ هزار غذای متفاوت دسترسی داشته باشند. ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن ویسک نیز در سامسونگ فود وجود داشته و برای مثال شما می‌توانید دستور پخت مورد نظر خود را از وب‌سایت‌های شخص ثالث در آن ذخیره کرده و یا از آموزش‌های قدم به قدم آن برای پخت غذا استفاده کنید.

سامسونگ فود

از ویژگی‌های جدید سامسونگ فود می‌توان به سازگاری آن با دستگاه‌های مختلف این شرکت اشاره کرد. در حال حاضر تنها یخچال‌های هوشمند سامسونگ از این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند اما قرار است تا سال ۲۰۲۳ پشتیبانی از آن به اجاق گاز، مایکروویو و چندین محصول دیگر سامسونگ نیز اضافه شود. سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۴ با فناوری هوش مصنوعی ادغام می‌شود.

منبع: ۹To5Google

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید