هوش مصنوعی مولد سامسونگ در ماه سپتامبر معرفی می شود - تکفارس 
هوش مصنوعی مولد سامسونگ در ماه سپتامبر معرفی می شود - تکفارس 
هوش مصنوعی مولد سامسونگ در ماه سپتامبر معرفی می شود - تکفارس 

هوش مصنوعی مولد سامسونگ در ماه سپتامبر معرفی می شود

مهدی حلوائی
۲ شهریور ۱۴۰۲ - 10:36
هوش مصنوعی مولد سامسونگ

سامسونگ نیز همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، ابزار هوش مصنوعی مولد مخصوص خود را در دست توسعه دارد اما ظاهراً این فناوری برخلاف ChatGPT در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت و تنها مختص کارکنان این شرکت خواهد بود.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش خبرگزاری Korean Daily، سامسونگ در حال توسعه‌ی ابزاری شبیه به ChatGPT است که برای کمک به افزایش راندمان کارکنان آن طراحی شده است. غول فناوری کره‌ای در ماه می با شرکت Naver برای ساخت پلتفرم مذکور قراردادی را امضا کرد. این تصمیم در پی استفاده‌ی چند تن از کارکنان سامسونگ از ChatGPT برای برنامه‌نویسی اتخاذ شده بود.

کدهایی که کارکنان این شرکت در ChatGPT وارد کرده بودند در سرورهای شرکت OpenAI ذخیره شد و همین موضوع باعث شد تا سامسونگ استفاده از ChatGPT را ممنوع اعلام کند. ساخت یک فناوری جایگزین کاری بود که پیش‌بینی می‌شد سامسونگ آن را انجام دهد. ظاهراً هوش مصنوعی مولد سامسونگ علاوه بر توانایی نوشتن کد، قابلیت‌های متعدد دیگری از جمله خلاصه‌سازی اسناد و ایمیل‌ها را نیز خواهد داشت. قرار است این فناوری در تاریخ ۱۲ سپتامبر معرفی و اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس کارکنان قرار بگیرد.

منبع: AndroidCentral

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید