ایلان ماسک می خواهد عناوین و توضیحات متنی لینک‌ها را در توییتر حذف کند - تکفارس 
ایلان ماسک می خواهد عناوین و توضیحات متنی لینک‌ها را در توییتر حذف کند - تکفارس 
ایلان ماسک می خواهد عناوین و توضیحات متنی لینک‌ها را در توییتر حذف کند - تکفارس 

ایلان ماسک می خواهد عناوین و توضیحات متنی لینک‌ها را در توییتر حذف کند

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 19:40
ایلان ماسک

ظاهرا ایلان ماسک فکر می‌کند که شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) بدون عناوین و توضیحات لینک‌های منتشرشده در این پلتفرم بهتر به نظر خواهد رسید.

وب‌سایت Fortune گزارش داده است که توییتر به‌زودی عناوین و توضیحات متنی لینک‌ها را حذف خواهد کرد و به جای آن‌، فقط تصویر اصلی سایت را بدون هیچ توضیح دیگری در آدرس URL نشان خواهد داد. ماسک این موضوع را امروز با انتشار توییتی تائید کرده و گفته است که این کار باعث بهبود زیبایی‌شناسی پلتفرم X خواهد شد.

طبق گزارش Fortune، هدف توییتر از این کار کوچک‌تر کردن توییت‌ها است تا بتواند محتوای بیشتری را در صفحه فید نمایش دهد. در حال حاضر، هر مقاله‌ای که در توییتر منتشر می‌شود دارای عنوان و توضیح مختصری از محتوای آن است.

این کار باعث خواهد شد تا کاربران به‌طور دستی عنوان و توضیحات یک لینک را وارد کنند. بنابراین کاربران باید زمان و انرژی بیشتری را برای توصیف لینکی که در توییتر منتشر می‌کنند صرف کنند. لذا، کاربران توییتر حتی ممکن است کلا قید لینک دادن را بزنند.

حذف عناوین لینک ممکن است به تبلیغات برندها در توییتر ضربه بزند. با این‌حال، توییتر گفته است که در تلاش است تا به تبلیغ کنندگان پول پرداخت کند.

از طرفی، ماسک تصمیم دارد که توییتر را به «اپلیکیشن همه چیز» تبدیل کند و به همین خاطر تلاش می‌کند تا خبرنگاران را تشویق به نوشتن اخبار مستقیم در توییتر بکند. لیندا یاکارینو مدیر‌عامل توییتر نیز در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرده بود.

منبع: gizmodo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید