مایکروسافت: پشتیبانی از نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ مهرماه پایان می یابد - تکفارس 
مایکروسافت: پشتیبانی از نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ مهرماه پایان می یابد - تکفارس 
مایکروسافت: پشتیبانی از نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ مهرماه پایان می یابد - تکفارس 

مایکروسافت: پشتیبانی از نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ مهرماه پایان می یابد

افشین نوری
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - 10:22
ویندوز 11

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ (مهرماه) به پایان کار خود می‌رسد.

این موضوع شامل همه نسخه‌های ویندوز ۱۱ ۲۱H2 که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شدند می‌شوند که عبارتند از: Home، Pro، Pro Education و Pro for Workstation.

مایکروسافت در بیانیه خود گفته است که این نسخه‌ها بعد از ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ دیگر آپدیت‌های امنیتی را دریافت نخواهند کرد.

به گفته مایکروسافت، کسانی که پس از این تاریخ با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند به آن‌ها گفته خواهد شد که دستگاه‌های خود را به جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ آپدیت کنند تا همچنان پشتیبانی‌ها را دریافت کنند.

پس از تاریخ مذکور، دستگاه‌های ویندوز ۱۰ ۲۱H2 که نسخه‌های Home و Pro را اجرا می‌کنند، دیگر آپدیت‌های امنیتی و ماهیانه را برای باگ‌ها و مشکلات امنیتی جدید دریافت نخواهند کرد. پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ ۲۱H2 از این ماه به پایان می‌رسد.

مایکروسافت لیستی از تمام محصولاتی که پشتیبانی از آنها در ماه‌های آینده به پایان می رسد منتشر کرده است که کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این شرکت مراجعه کنند. ویندوز ۱۱ ۲۲H2 از ماه اکتبر سال گذشته به طور گسترده برای دستگاه‌های ویندوزی که دارای شرایط لازم هستند عرضه شده است.

شما می‌توانید شرایط دستگاه خود را با بررسی مشخصات، قابلیت‌ها و الزامات ویندوز ۱۱ یا با کمک اپلیکیشن PC Health Check چک کنید. مایکروسافت همچنین به وعده خود برای عرضه ویندوز کوپایلت عمل کرد. بیلد کانال توسعه دهندگان ویندوز اینسایدر (نسخه ۲۳۴۹۳) از امروز امکان دسترسی به ویندوز کوپایلت، پشتیبانی داخلی از فایل‌های RAR و ۷-Zip و همچنین یک صفحه تنظیمات جدید و یک میکسر صدای بهتر را ارائه کرده است.

مایکروسافت برنامه ویندوز کوپایلت را برای اولین بار در اوایل سال جاری میلادی معرفی کرد و نسخه‌ای که امروز ارائه شده به صورت یک نوار کناری در سمت راست ویندوز ۱۱ ظاهر می‌شود. تیم ویندوز در یک پست وبلاگی گفته است که این برنامه با محتوای ویندوز شما تداخل نخواهد داشت و به‌طور مجزا در کنار پنجره های باز اجرا خواهد شد. بنابراین شما هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید با ویندوز کوپایلت تعامل داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید