چهار آیفون قدیمی اپل ممکن است در یک حراجی به قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شوند - تکفارس 
چهار آیفون قدیمی اپل ممکن است در یک حراجی به قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شوند - تکفارس 
چهار آیفون قدیمی اپل ممکن است در یک حراجی به قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شوند - تکفارس 

چهار آیفون قدیمی اپل ممکن است در یک حراجی به قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شوند

افشین نوری
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - 09:00
آیفون

چهار آیفون نسل اول باز نشده که همچنان در جعبه مهر و موم شده اصلی خود قرار دارند، در ماه جاری میلادی به حراج گذاشته می شوند. حراجی LCG پیشنهادها برای این گوشی‌ها را به صورت جداگانه از تاریخ ۳۰ ژوئن آغاز کرده و مناقصه در روز ۱۶ جولای به پایان خواهد رسید. این چهار مدل اصلی آیفون متفاوت از همدیگر هستند و به همین خاطر قیمتگذاری متفاوتی دارند. انتظار می‌رود که چهار آیفون سال ۲۰۰۷ قیمتی در محدوده ۱۱۵۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰ دلار داشته باشند.

گرانترین آیفون در بین این آیفون‌‌ها، مدلی با ۴ گیگابایت حافظه است که در سال ۲۰۰۷ با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شده بود. در حال حاضر دو پیشنهاد برای این گوشی وجود دارد که بالاترین آن ۱۱۰۰۰ دلار است. دومین آیفون که هنوز در جعبه اصلی خود قرار دارد، یک مدل ۲۰۰۷ با ۸ گیگابایت حافظه است که در زمان عرضه ۵۹۹ دلار قیمت داشت. این گوشی در حال حاضر فقط یک پیشنهاد به قیمت ۵۰۰۰ دلار دارد.

آیفون

این آیفون ۸ گیگابایتی گذشته جالب‌توجهی دارد. این گوشی به عنوان جایزه توسط اپل به Phil Martino داده شده بود. او کارگردانی استیو جابز در جریان رونمایی از آیفون در Macworld در سال ۲۰۰۷ را بر عهده داشت. آیفون ۴ گیگابایتی باز نشده ممکن است در حراجی این ماه پیشنهادی حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار دریافت کند. چهار آیفون نسل اول اپل در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت خواهند داشت.

سومین آیفون نسل اول اپل که هنوز در جعبه صلی خود به حراج گذاشته شده، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه است و در سال ۲۰۰۸ قبل از عرضه آیفون ۳G ساخته شده بود. اپل در سال ۲۰۰۸، آیفون ۱۶ گیگابایتی را با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه کرد. فعلا یک پیشنهاد ۲۵۰۰ دلاری برای این گوشی وجود دارد. چهارمین آیفون نیز، یک مدل نسل اول ۸ گیگابایتی در جعبه مهر و موم شده خود از اروپا است و روی اپراتور O2 لاک شده است. فعلا هیچ پیشنهادی برای آن وجود ندارد.

حراجی برآورد کرده که پیشنهاد برنده برای مدل ۴ گیگابایتی بین ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد بود. برای مدل ۸ گیگابایتی در محدوده ۴۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار، برای مدل ۱۶ گیگابایتی سال ۲۰۰۸ در محدوده ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلارو برای آیفون ۸ گیگابایتی اروپایی بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار خواهد بود. احتمالا به خاطر دارید که در اوایل سال جاری میلادی یک آیفون ۸ گیگابایتی باز نشده در یک حراجی به قیمت ۶۳۳۵۶.۴۰ دلار فروخته شد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید