نسخه کامپیوتری بازی های گوگل پلی در چند کشور ارائه شد - تکفارس 
نسخه کامپیوتری بازی های گوگل پلی در چند کشور ارائه شد - تکفارس 
نسخه کامپیوتری بازی های گوگل پلی در چند کشور ارائه شد - تکفارس 

نسخه کامپیوتری بازی های گوگل پلی در چند کشور ارائه شد

افشین نوری
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 11:34
گوگل پلی

گوگل مدت‌هاست که در حال کار روی ارایه بازی‌های اندرویدی برای کامپیوترها است و سال گذشته نسخه بتا آن را ارایه کرد. این شرکت نسخه دسکتاپ بازی‌های گوگل پلی را در چند کشور مختلف عرضه کرده بود که شامل کره جنوبی تایوان و هنگ کنگ می‌شدند. حالا گوگل در کنفرانس Google for Games Developer Summit اعلام کرده است که چند کشور اروپایی و ژاپن نیز این قابلیت را دریافت کرده‌اند.

گوگل همچنین امکانی برای بازی‌ها فراهم کرده است که قابلیت پیوستن را گوگل پلی گیمز را میسر خواهد کرد. گوگل گفته است که نسخه دسکتاپی گوگل پلی گیمز نتیجه همکاری‌اش با شرکت اینتل است که بازی‌ها را برای سخت‌افزارهای خود بهینه سازی کرده است. به این ترتیب کاربران کامپیوتری خواهند توانست بازی ‌های اندرویدی را روی دستگا خود بازی کنند. برای این کار لازم است که در وب‌سایت مربوط به آن ثبت نام کنید.

اگر شما جزو توسعه دهندگان بازی هستید می‌توانید مراخل لازم برای پشتیبانی بازی‌هایتان روی کامپیوترهای خانگی را از طریق وب‌سایت مربوطه چک کنید. گوگل یک چک لیست از همه گام‌هایی که برای انجام این کار باید برداشته شود منتشر کرده است. توسعه‌دهندگان همچنن به ابزارهای جدیدی برای یادگیری درباره نرخ فریم‌ها و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت.

بازی‌های جدید اندرویدی که برای کامپیوترها ارایه شده است شامل Garena Free Fire, Ludo King و MapleStory M می‌شوند و هنوز مشخص نیست که کدامیک از کشورهای اروپایی به این بازی‌ها دسترسی خواهند داشت.

منبع: XDA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید